♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

21. kolovoza 2015.

Arthur Schopenhauer




"Ljudi se hiljadu puta više trude da steknu materijalno nego 
duhovno bogatstvo, 
mada je sasvim sigurno,
da našu sreću stvara 
ono što jesmo,
 a ne ono 
što imamo."



[ஐ Lily of the West ஐ] 


"Duša se ne pobjeđuje oružjem,

nego ljubavlju i blagorodnošću."





Nježno, nježno, nježnije,

Naše oči govore,

Tiho tiho, najtiše,

Rekla si mi: Volim te!

U bjelini postelje,

Nježno, nježno, nježnije.



[ஐ Lily of the West ஐ]







Tvoje nježne godine , što mi mogu dati

tvoje srce dugo znam, neće da me shvati

tvoje oči pune sna, kako da me slijede

moje pjesme tužne su, za te još ne vrijede







Mesta koja volimo ne možemo napustiti,

Mesta koja volimo zajedno, zajedno, zajedno.

Ivan V. Lalić



Cilega života ja san

tija samo nju

da do njenog srca nađđem put


Cilega života moje tilo

je bez nje

ka' cviće bez vode

Oliver Dragojević