♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

2. kolovoza 2015.

Enes Kišević ♥✿⊱╮ Sonata od sna.





- Od čega žive oči tvoje 
kad stalno iz njih isijava san? 
A što bi dragulj dragane moje 
dao da tako bar načas sja. 

- Tvoje su oči u meni zašle, 
taj sjaj nije od ljudi. 
Svakoga jutra moje se lice 
s tvojim očima budi. 

- Ne sklanjaj pogled. Čega se bojiš? 
Ljubavi zar te je strah? 
Zacijeli riječi cjelovima, 
s usana strgni mi dah. 

- Čemu se smiješiš? 
Obujmi me jače, 
sva krv nek mi utrne!

- Kad zagrlim te ovako, 
znaš li što ja vidim: 
Dva križa koja se grle 
a med njima diše 
još nerođen Bog 
prikovan poljupcima...

- A šta ako Boginja neka 
pod usnom mojom sniva? 

- Pod tvojom usnom sni violina 
u violini pjesma, u pjesmi plod. 
O kad me dodirnu usta tvoja: 
harfa se boja prospe u svod. 

- Prsti su tvoji vidre vedre 
što se u igri tope. 
Ćutiš li kako iz moga struka 
iskaču antilope? 

- O kad bi moglo uho čuti 
tvoj dodir glazbo nijema, 
napisao bih ti od sna sonatu, 
al klavir tih dirki nema. 

- Povedi me u kut svijeta 
neki tih. 
Da te ćutim. Da te dišem. 
Da te snim.

- Što je život? Oka treptaj. 
Tajna tajne. 
Između dva otkucaja 
srca stane.