♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. kolovoza 2015.

Og Mandino ♥ღϠ

















Cijeni iznad svega onu ljubav koju primaš. 

Ona će ostati uz tebe još dugo nakon što 

sve tvoje zlato 


dobro zdravlje


Sonce vo tvoite rusi kosi
Angjel sto ljubov mene mi nosi
Dzvezdi se krijat vo tvoite oci
Zlato moe odamna cekam da pristignes ti


Slušalo se...
Avgusta 2015.





Našli smo se tu, u raljama novih vremena.

Ti već postaješ You, a mi banda starih kretena.


Još se palimo na bònton, na savjest i solidarnost.
Bolje prirodni bàlkon, nego plastična popularnost ! 


Generacija stripova na hladnoj pivi.
Sretni bez razloga još uvijek smo živi !


Šta bi mi bez snova, da se čuje naš glas ?
Šta bi mi bez ljubavi ?
Šta bi mi bez nas ?


Bili smo Novi val. Muzika ljutih drugara.
I plesali posljednji bal u ritmu oštrih gitara.


Htjeli smo bolji svijet, onda je nestalo novca.
Pa se naš dobri zec, pretvorio u opasnog lovca. 

Generacija stripova na hladnoj pivi.
Sretni bez razloga još uvijek smo živi !


Šta bi mi bez snova, da se čuje naš glas ?
Šta bi mi bez ljubavi ?





Gori duša, gore obrazi

sunce mi od tebe dolazi

sve mi značiš drugo prolazi

sunce mi od tebe dolazi


[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 

Srce je moje napuklo
K'o kora starog bagrema
Al' u tvom oku
Kao lane zadrema.
I jedva kao šapat ti
Niču po uglovima
Zlatne paprati
Pramen sna u sliku navrati




Vetar dokono senke spopada
Huk u ambis tišine propada
Jedne noći k'o ova, znače Bog
Doslikaću portret života svog



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 


Devojka sa čardaš nogama ♥



Hej pusti kose pune polena
hajde baš u inat babarogama
hopa digni suknju iznad kolena
znam da kriješ čardaš
u tim lepim nogama


Rekoh joj ja sam samo tu
da vreme brze proleti
ja nosim čizme skitaljke
mene je teško voleti, pa da



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] ♥ღϠ 


Život u detinjstvu lak je
Stvari koje si želela za tebe sam kupio
Nemilosrdna damo znaš ko sam ja
Znaš ne mogu dopustiti da mi kroz ruke isklizneš

Divlji konji nisu me mogli odvući
Divlji,divlji konji,nisu me mogli odvući



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]
₡ღ♥KAD KAZALjKE SE POKLOPE₡ღ♥
Crvena Jabuka 



Kad kazaljke se poklope
i kad se čaša podigne
a moje želje krenu, krenu
da te potraže

Za kog su pjesme pjevane
ako nisu za tebe
pronađi me sjećanju
i reci da li tebe miluju



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 


Čovjek prosto pobrljavi kad' se nađe u ljubavi,
na oba oka oćoravi i prijatelje zaboravi.
Ljubav je stane opsadno i nikad' nije dosadno,
žena je stvorenje ćudljivo, ćudljivo i uzbudljivo.


Sinoć sam, sinoć sam pola kafane popio
zbog tebe, zbog tebe nisam oka sklopio.



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 
 najlepše reči koje znam...




" Neizgovorene reči ostaju da trepere u lišću starog drveta zauvek",


rekoh joj, "kao miris tvoje kose na mom češljiću od jantara... "

"Zauvek?", pitala je uplašeno...

"O, ne", ispravih se, "izvini, zaboravio sam da "zauvek" ne postoji ".



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]



Ljubavi, zar slijepa si?
Ma mogu se potući lako
ali ne mogu
otić' od tebe tek tako
jer mi ne da ćud
da odem, da odeš, da postaneš bivša, a ja
da postanem -- bivši i lud.



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 
Gibonni ♥ღϠ Libar



Dajem ti verse i note
sve moje šarene perle na dar
jos te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo
jos uvijek mogu ti podvaliti ljubav



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 


Misao.
Obična misao.
Prolazi kroz glavu.
Mota se po mozgu.


Krug u žitu
...

mijenjam dane za noć

u snove prije ćeš doć

ali ne dolaziš često

u srcu negdje na dnu

tvoj kutak zauvijek tu

čuvam ti mjesto


Teža su djela nego riječi


[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 
Nije ljubav stvar ♥⊱╮


Nije ljubav stvar, da bi ti je vratio,

gledaj to sam samo ja, uvek sam te voleo.

Nije ljubav stvar, pa da ne znam šta ću s njom,

želim ti sve najbolje,

ova ljubav samo moj je brodolom.

[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]

Godinama jednu želju snivam

da prošetem kroz guste vrbake

da zagazim u bistre brzake

i dečački opet da uživam

da se smejem do suza onako

zar je razlog uvek bio važan 

Bože, kol'ko dugo nisam tako 

spolja pravi, a u sebi lažan 

Sačuvaj me, Bože, uspomena 

na tambura zvuk se uvek bude 

ah' da mi je u grudima stena 

opet dok mi suze ne iznude 

sačuvaj me, Bože, pustih želja 

vec odavno nisam što sam bio 

sve sam crnji što mi kosa belja 

usahnulo vrelo s kog sam pio.... 

Godinama jednu želju snivam 

da se spstim niz naše sokake 

da posmatram igru vragolana 

i udahnem miris onih dana 

da potražim onaj pramen plavi 

možda se tu negde zagubio 

zašto kažu da vreme sve leči 

kad ne mogu da sve zaboravim 

Sačuvaj me, Bože, uspomena 

na tambura zvuk se uvek bude...