♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. kolovoza 2015.

When little things grow ♥ღϠ



♥ღϠ


  
Sve je previše i nedovoljno istovremeno.
 Ostaješ moja zvijezda medju milionima.
 I previše i nedovoljno  

                         ♥ღϠ



Nothing Else Matters - Gabriella Quevedo




Dire Straits - Romeo and Juliet 






[ஐ Lily of the West ஐ] 
Crazy heart ஐ

The heart who the heart is always
 asking where are you?


ஐ Lily of the West ஐ] 
 Da Sam Imo' Šaku Dukata ღϠ

Kažu da se nisi ljutila 
o meni si lipo pričala 
kažu suzu tek bi pustila 
kad si za me' digod dočula 


Da sam im'o šaku dukata 
da mi nije duša bećarska 
uz tebe bi' bio cili vik 
sad je kasno, al' oprosti mi 


[ஐ Lily of the West ஐ] 






Šta je stvarnost? 

To je ono što se podudara sa shvatanjima većine. 

To ne mora nužno biti ono što je najbolje i najlogičnije,

ono što odgovara kolektivnim željama i potrebama.

Vidite šta ja nosim oko vrata? 

Kravatu. 

Jedan ludak rekao bi da nosim neku šarenu, smešnu krpu,

beskorisnu, 
vezanu na jedan veoma komplikovan način,
koja još uz to otežava pokretanje glave i zahteva dodatni napor,

koja još uz to otežava okretanje glave….

Paulo Coelho ♥ღϠ





[ஐ Lily of the West ஐ] 


Pitam se, što ću reći,

kad se budemo gledali, 

oči u oči, ja i ti? 

Što li ću tada reći?


Hoću li izdržati, 

kad se budemo gledali, 

oči u oči, ja i ti?

Hoću li moći izdržati?