♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. kolovoza 2015.

Miroslav Mika Antić ღ

                                                       
        
Evo, 
silazi sumrak, i svijet postaje hladniji.
Ti si moj način toplog.
Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo,
ne prehladim od studeni svog straha i samoće.            
ღ                                                             
"Jesi l' moje najmoje?
 Jesam tvoje, najtvoje!"

ღ          
"Malo je bilo.
 Al' ipak, kad pogledaš:
 dosta je sve ono što smo i rekli i prešutjeli."

[ஐ Lily of the West ஐ] 




Sreća se ne nalazi ni u posjedima ni u zlatu, 
sreća prebiva u duši. 



 Demokrit




Oni misle da sam ja lud
 zato što neću da prodam
svoje dane za zlato, 
a ja mislim da su oni ludi
 jer misle da moji dani imaju cijenu.


Halil Džubran


Zlato kupuje glas gomile, 
ali ti neće pribaviti
ni jedno jedino srce. 
Johan Volfgang Gete


[ஐ Lily of the West ஐ] 


Neke knige su nezasluženo 
zaboravljene ,
neke knjige su nezasluženo

 zapamćene.

Auden



Massimo ♥⊱╮ Odjednom ti




Mogu vidjet kožom
mogu mislima
to se samo dogodi
i bez riječi pogodi
zauvijek promijenilo se sve




[ஐ Lily of the West ஐ] 


Sve ono vaŽno
ti nisam stigao reći
tražio sam kraći put ka sreći
i negdje usput izgubio tebe

A ne znam gdje sam išao
i šta sam to htio
bježao sam valjda od samog sebe
i negdje usput izgubio tebe




Naučila sam da se od ljubavi


ne može pobjeći

jer ona je u nama.






Ne postoji nijedan dobar razlog 
zašto čovek ne bi mogao
da voli iste knjige i sa osamnaest
 i sa četrdeset osam.


Sve što sam volio
a tebe sam volio
sve što sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio
šo sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su žene kurve




Naučila sam
 da budna sanjam.

Naučila sam
 da pazim s kim slušam muziku.

Naučila sam 
neobičan jezik u tišini - jezik 
" ćutiš a govoriš" 
 a nije nemušti.

Naučila sam 
 da je duhovna veza iznad fizičke.

Naučila sam 
da prebrodim trenutak.


Naučila sam 
da volim jutro i veče , nekako , iznad svega.


Naučila sam 
 da se od ljubavi ne može pobjeći jer ona je u nama.


O naučila sam
 da se uvijek vratim na ovo mjesto jer ono je kao 
"amenet" .









Bako, stara bako - babuščice mila 

Jesi l'' i ti kadgod mala, mlada bila? 

Jesi l'' mogla kadgod ispraviti leđa? 

Je l'' i tvoja kosa bila kadgod smeđa? 

Je l'' i tvoja halja bila kadgod kratka? 

Je l'' i tebe kogod zvao: "Dušo moja slatka?" 

Je l'' i tebi kogod kadgod ''vaku lutku dao? 

Valjda se skrhala, pa ti je sad žao? 

- Ta zar mora, bako, ostareti svako? 

Hoću l'' i ja, bako, ostareti tako? 

Moram li zar i ja biti tako seda? 

Tako smežurana, zgurena i bleda? 

Pa zar tome nema baš nikakva leka? 

- Zar se to ne može živeti doveka?