♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

2. rujna 2016.

Izgubljeno ƸӜƷ" * ♡ nađeno ✿ صوفيا ♡ te mi drago







Među ljudima za koje ne pitam odavno neko postoji kome ne praštam 
a trebao bih 
Otkad stavljam križ kraj njenog imena 
vodi me bis kroz godine 
a jedva se sićan zbog čega je
 .. više »






"Silom se ne može biti ni krilat,
 ni darovit. " 


M.Antić




Art of the Day: Van Gogh, 
Pink Peach Trees
 (‘Souvenir de Mauve’),
 March 1888. 
Oil on canvas, 73 x 59.5 cm.
 Kröller-Müller 
Museum, Otterlo.





 Onaj koji tek ima da se rodi,
 dete koje je još u utrobi materinoj. 
Dete u utrobi, smatra se, s obzirom na njegova prava, 
kao da je već rođen.






Postoji tajna vještina biti jedno za drugo

kad potamni zlatnina 

ćutim da je gotovo
 Ja plovim,
 miran i čuvam to što imam
 tu varku, 
da sam za te ipak, 
drukčiji 
od svih, 
bivših 





Začeta sam u mraku tvoje božanske glave
 kao 
svetlost sa usnama od korala 

glasom rajske ptice
 senkama hranjena ja sam čekala
 da budem rođena 

imala sam sva prava opake svetice 

i nevine bludnice 
jer takvu si me zamislio i hteo samo za sebe.
  više »


I tako,
 u mastiku suza kane muti čašu, 
pa i dane zamuti.
Ja sam sebe manji komad veći deo čini
 Nomad 
a taj čudak nešto bunca njemu nikad dosta 
sunca




"Tako to ide prijatelju; 
prvo piješ s njom,

onda zbog nje."


 "To je tako. 
Ne pravi od tuge 
nauku." 









"Ne vredi.. 
potrebno je bar dvoje
 da se ukrsti 
put" 
"Oni ne pričaju o Njoj, 

ja se ne raspitkivam... 
Ukrstim politru i noć, 
i tu i tamo 
na taj krst se prikivam..." 





I
 nisam kadar švindlati, 



za sobom skele paliti 
da silom 
steknem
 nekog 
kom' ću faliti.




posebno tršava.



R. W.
Emerson


Koristi jezik kakav god želiš, 
ali
 nikad nećeš reći ništa osim onoga što si. 
Da bi postigao posebnost
 ili išta izvanredno,
moraš slušati onaj šapat koji ne čuje niko, osim
 tebe samoga

~ ƸӜƷ" * ° •. • ღ ☆ ✿ صوفيا ♡ 

Friends blog 

I wish you good night.


¸. • ° "~ ~ ƸӜƷ" * ° •. • ღ ☆ ✿ صوفيا ♡
Jednom poslije 68. volio sam crvene boje
crvena polja crvena žita crvene kose drage svoje
 crveni mjesec nad glavom bdio i ja sam tada sav crven bio
Godine mlade kuda to nose moje drage crvene kose 
godine lude ko vjetar nose moje drage crvene kose 
 više »



Poput ove





"Uskoro, znam, mene neće biti,
 uskratiće mi se slast da gledam nebo i pučinu, 
tama će biti svuda oko mene,
kao što je sada svjetlo. 

Ko li će roviti ovu stopu zemlje što se zove mojom? 
Pa mislim kako je to zaista nevažno, 
ja ću umrijeti, 
a zemlja će ostati, vječna, i nije mi žao što ću otići, 
to je zakon,
 i čovjek može samo željeti da se njegovo izvršenje odgodi, 
a nikako da se ne dogodi, 
jer je ludo očekivati ono što je nemoguće. 
Ludo je i žaliti za tim." 
M. Selimović





Zahalnica posjetiocima
Hvala ,za posjete blogu!

 Спасибо за посещение блог!

 Thanks for visiting the blog! 

Ευχαριστίες για την επίσκεψη του blog! 

Hvala svima , još jednom! 
Lily



Sa blog a sa kojeg sam učila
Veza Muminović
Hvala 

U sjeni sunca 








Vjerujem da su sretne djevojke 
najljepše djevojke 


O.Hepbern




Leti k'o lišće što vir ga vije,
 za let si, 
dušo stvorena. 
Za zemlju nije, za pokoj nije cvijet što nema korijena 


T. Ujević














Najlepša je bila ona snaga 
koju je probudila
 ta ljubav, 
ona radosna želja da živim, da se borim i da se bacim u vatru zbog nje.
Moći dati sebe u zamjenu 
za jedan trenutak, 
moći žrtvovati godine
 za osmjeh jedne žene,
to je sreća. 

I to nisam izgubio 
H. Hesse

Nema komentara: