♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. rujna 2016.

Very special posters 💕🎻🎶 very dear



Skupi svoju kosu u šaku


Čuvaj me od mudrosti koja ne plače,
 filozofije koja se ne smije 
 i veličine koja se ne klanja pred djecom.



Ima da uđeš u kalup , 
pa da te oblikujem po mojoj mjeri čovječe.
 U kalup 
 "slobode "




Hiljadu nečijih srećnih časaka biće kao ovaj, ali 
ovaj nikada više.




Pusti ti mene,
 uvek se dočekam na srce.
 Zato i jesam tu 
gde sam sad




Niko ne umije kao dijete 
da pokaže emocije.





Kad ne šutiš,
 e, tad lažeš a kad lažeš, lažeš sve
 čuvaj nadu da je bol ne ubije.




Sećaš se, te se noći kotrlj'o mesec mlad ali što tamjan miriše,
 nisam slutio tad 
da ću videti more, 
a tebe 
nikad više




I sad znam da je mudrije učiniti korak 
van sebe 
nego proći milione kilometara u svojim grudima!




Ne, strah nije pravi ruž za tvoje usne...
Reši ga se ga jednom zauvek.
I veruj zvezdi koja zraku tvog života prelama.



Čuvam te, 
ne dam nikom da te dira 
na dlanu si moja
 tajna urezana

Bila je noc i strašna gužva oko mene
 I kroz dim cigareta 
Imala sam osjećaj da me netko gleda
Da sam nečija meta 
On je sjedio u sebe siguran 
I u svoje mjesto 
Takav pogled ispod obrva 
ne vidim često

More nećeš prijeći
 budeš li samo tako stajao zagledan u vodu. 





Dobri umjetnici kopiraju. 
Veliki umjetnici kradu.



Nikada se nećemo sresti svi mi koji smo se jednom rastali, 
 ali djelić Sunca 
( i Mjeseca) 
što smo jedni drugima dali, 
niko nam nikad' ne može oduzeti.







„Sjećanje je svjetlost,
 koja igra u umu kada je realnost sahranjena.“











Ja nosim čizme skitarke,
 mene je teško
 voleti



 💕🎻🎶 

U slavu Petka




Dušo moja, i kada krenem 
Tako bih rado da se vratim. 
Ti ne znaš da je pola mene 
Ostalo s tobom da te prati




Završava li svaki čovjek tako što se bori sa sobom bivšim ?




“Baš ne umeš da je ne voliš?”,
 pitaju. 

"Baš ne umem".




Ljepota njihova kratkog je vijeka, dan ili dva,
 i kraj im se sprema. 
Žuti se zlatnog žita rijeka, makova crvenih više nema.



Mrzeo sam svakog ko te nije voleo ružan glas 
o tebi me je boleo




U svoju prošlost eto, ne mogu stići sve da proživim godina dvesta

Na drugu stranu uvek ću ići život je jednosmerna cesta










Pitali su me jednom što najčešće radim kad sam tužna .

"Smejem se", odgovorila sam.
 "Pa i sada se smeješ." 
"Znam."



Čudni su putevi božji još čudniji putevi duša.








Laže kraj da za njim ide početak. Nemoguće sa nama istima.




I tako , eto ti pesma , ludo jedna





Čovjeku se skloni , konju se pokloni.




Ne dam da ovaj osjećaj ode 







Način na koji piše Jordan ,
 način na koji svira Nitro 

način na koji vodi svoju www .stranicu Weza
za mene su uvijek krasni .  

 Divno je što postojite i hvala za ljepotu koju darujete.
Lily