♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. rujna 2016.

Oči u oči (eye to eye )



Pitam se, što ću reći,
kad se budemo gledali, 
oči u oči, ja i ti? 
Što li ću tada reći?


Hoću li izdržati, 
kad se budemo gledali, 
oči u oči, ja i ti?
Hoću li moći izdržati?


Kad se budemo gledali, oči u oči, 
kad se budemo sreli, ja i ti, 
sjeti se da sam samo čovjek,
a Bog da si ti. 


Kakav li ću biti, 
kad se budemo gledali, 
oči u oči, ja i ti?
Hoću li moći izdržati?


Kakav će to biti susret,
kad se budemo gledali,
oči u oči, ja i ti?
Jedan čovjek i njegov Bog.


Nema komentara: