♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

26. svibnja 2019.

Čuveni je monolog Karoline Nojber , odjekivao je NP RS ღღڰۣ ڰۣ ღ ღღڰۣ ڰۣ ღ


"Zašto ste takvi?
Zašto ste tako okrutni? 
Šta sam učinila?
Za šta mi se svetite?  
Da bih se vama dopala,
sedam 
dana probavam jedan jedini
 pokret ruke. 
A vi? 
Mrzite me i lovite moje greške. 
 Likujete kada se sapletem na sceni,
radujete se kada zaboravim tekst. 
Vežbate pamet 
smišljajući gde sam ja pogrešila.
 Svako od vas
 raspravlja o pozorištu,
 ali, 
kada pozorište raspravlja o vama, 
vi se vređate. 
Ja nisam vaš neprijatelj. 
Ja sam želela da vam pomognem.
 Vi ste moja deca, i moja porodica,i moj ideal.
Zar su vaš smeh i suze vredniji od mog života? 
A danas ste došli da me sahranite."
P.S.





KAROLINA NOJBER

Sjajna predstava,drama o drami.
Sjajnog banjalučkog ansambla u trajanju od 2 sata.
Bilo je zadovoljstvo biti dio toga u 89.sezoni,24.05.2019.godine u 20 časova.
Pišući o Karolini Nojber, 
Nebojša Romčević otkriva čitaocima
drugu, unutrašnju, neuljepšanu stranu pozorišta, 
promišljajući još jednom o statusu umjetnika u društvu 
odnosu umjetnosti i stvarnosti.

Ova struktura komada,
pozorišta u pozorištu, 
omogućava glumcima da prikažu 
i devijacije u našem društvu 

( za umjetnost se izdvaja 0,63 % 
(0 pomnožena sa 0 = 0 ) ;
a za raznorazne rijaliti šoue izdvaja se
- mnogo,mnogo više;)

die Scheiße 0,63 % 

die Scheiße rijaliti šou

die Scheiße "Pink TV", 

die Scheiße društvene mreže, 

die Scheiße privatni fakulteti, 

die Scheiße politika upletena u sve pore života,
die Scheiße licemjerje, nepotizam, snobizam,
die Scheiße ...)

Raspravlja se o estetici,etici , moralnosti,
žensko - muškim 
odnosima.
Zadnja scena predstave je scena koja dotiče komplikovane muško - ženske odnose,
 u kojoj žene i muškarci zamjenjuju uloge. 
Žene stavljaju brkove i na tren preuzimaju na sebe 
ulogu muškarca, 
stoje  iznad njih  koji sjede 
( na čas pruzimaju superiornost kao što je imaju muškarci u društvu),
 a oni   šminkaju usta svijetlocrvenim ružom, 
sjede i ne progovaraju 
(u ulozi su žena),
 a žene stoje i nabrajaju šta 
im sve smeta kod njih  i štrcnu ih bijelim tečnim sapunom
 kad god navedu pojedinost koja ih iritira. 
Strašna scena, simbolična, ubojita.

One špricaju njih 
"tečnim bijelim deterdžentom ~ "spermom" 
zbog svih nepravdi koje su im učinjene 
 u ovom  surovom muškom svijetu 
u kojem su kobajagi 
 emancipovane i slobodne.
(duboko smo zaglibili u 21.vijeku)

Sjajna predstava. 
Brutalna istina kao i brutalne scene dovode gledaoca 
u stanje
"šoka".

ŠOKIRA GA.

Satirom 
autor na podrugljiv i duhovit način kritikuje državu, 
vlast, 
pojedince 
s namjerom da svojim gledaocima razobliči društvene nedostatke,
sebičnost, glupost 
i nepromišljenost pojedinih ljudi. 

Satiričar 
nam "otvara oči" 
uči nas da se borimo sa manama 
manama ljudi koji nas okružuju
da budemo bolji ljudi.

ღღڰۣ ڰۣ  
B U D I M O , 
AKO ZA TO NIJE KASNO.
 ღღڰۣ ڰۣ 

(jer, odavno je čovjek ~ čovjeku 

Č O V J E K )



Nema komentara: