♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

30. svibnja 2019.

Proces - Ivan Tokin - Molekuli




Voli me

dok čekaš u redu

u prodavnici

na semaforu

na granici

dok čekaš rezultate analize krvi

voli me

kad sam najgori

voli me kad ti se ne javljam

dok sam daleko

kad te zaboravim

kad zaboravim ko si ti

i ko sam ja

voli me nežno

sve mi oprosti

nehajno

kao da niko nije kriv

kao da nema šta da se oprosti

voli me kao da sam ti oteo sve

osim duše

voli me kao da ti je samo

duša ostala

jer sam ti samo dušu ostavio

jer je ona sve što ti je potrebno

da bi volela.



Nema komentara: