♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. lipnja 2023.

vrednosti ~ vitomirka trebovac

 


ono što je vredno života

to su uglavnom sitne tvari

trenutak

u kom sam te učila

da voziš bicikl

pa si počela da okrećeš  i vrištiš

jer ne znaš da stanaš

ili kad si naučila

da vežeš pertle

pa si mi vezivala 

cipele u čvor

da ne mogu da odem

trenutak

u kom sam ležala

gola u bolnici

i ptica ušla kroz prozor

pravo na moj krevet

trenutak

kad se sve složilo

i ja sam videla svoj put

jedan mali uski put

koji je više žbunje

nego staza

ali moje žbunje

koje i ne vodi bogzna gde

ono što je vredno života

sitne stvari

trenuci

to se shvati tek kasnije.


Nema komentara: