♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. lipnja 2023.

Pjesnici su čuđenje u svijetu

zainteresovana sam za mali svet ~ vitomirka trebovac

...

 zainteresovana sam 

 za mali svet 

 u kom se zna

 šta je čovek šta je mućak

 a važne stvari se pišu

 olovkom u svesku

 i zaokružuju na kalendaru

 zainteresovana sam dakle

 za mali  svet

sa malim ljudima

u  jutru u podnevu u propadanju

na kraju

pravi život osetim

samo tu

u  malom svetu.




P. S. 
Pjesma me podsjeti na Massimovu muzičku numeru
Mali krug velikih ljudi.
Imaju međusobnu poveznicu.
Pjevaju o istim stvarima, malom svijetu velikih ljudi:

Jedan mali krug nama dovoljno velik 
To je samo naš svijet, naš privatni svemir 
Sazviježđe smo kad se spojimo 
Sasvim mali krug igle po vinilu
 Dovoljan da ušutka tišinu 
Šareno smo obojani svijet


Nema komentara: