♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. lipnja 2023.

obračun ~ vitomirka trebovac





žao mi je što

ne možete da osetite

miris lipe danas

jer tamo gde ste otišli

ima samo palmi

jako je toplo

i živi se noću

i pod klimom

nema mirisa lipa

samo miris novca

i vama je verovatno

žao nas

jer je uvek isto

jurimo za životom

koji ne možemo stići

ovde

tešimo se da su mirisi

i gledanje u zvezde

ono zbog čega se živi


ja sam danas pokisla

skroz

jurila sam do drveta

jer ispod je suvi krug

ali onda sam rešila da odustanem

vozila sam polako

dok mi se kiša

slivala niz lice

iz inata

neću ništa da jurim.

Nema komentara: