♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. kolovoza 2015.

Kroz prizmu avgustovskih minijatura ♥ღϠ



Very,very interesting



Naučila sam 
da se od ljubavi ne može pobjeći jer ona je u nama.




Đorđe Balašević
Na Bogojavljensku noć

U jutra besana još dođe nezvana
kao provlanik mi pretura 
po 
mislima i pesmama
al' 
to je sve što mi može

Već me Dunav pretiče
već me senka spotiče ništa me se ne tiče
ništa me ne dotiče 


Miroslav Škoro -
Da Sam Imo' Šaku Dukata






Ako misliš da se nas dvoje nismo poznavali, oprosti,
mi smo se divno poznavali.






Htio bih toliko toga da ti kažem, a ne znam, ne znam ništa bolje sad kad se voli. 


Ljudi se poštuju riječima,
vole šutanjem.







♥ღϠ   

Ti mora da si ona sirena koja je izvozala Neptuna.  
♥ღϠ







JOHNNY CASH-YOU ARE MY SUNSHINE
https://www.youtube.com/watch?v=IhAgmm9Egb4








Što sam? Tko sam? 

Ja sam samo sanjar, čiji pogled gasne u magli i memli,
živio sam usput, ko da sanjam, 
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.









LJ U B A V , 

ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI,

CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI, 

SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU, 

VIHOR U JEDNOM UZDAHU, 

GROM U JEDNOM DODIRU,

HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU !

By JoRdaN AleksiĆ







Značenje,
Ljiljana je žensko ime.
Značenje imena dolazi od latinskog lilium - krin, 
ljiljan (lilium candidum).
Oba glasa 1 > lj.
Ljiljana je vrlo popularno ime,
Nadimci :
Ljilja, Lili, Ljiljanče, Ljiljanica, Ljika, Lilanino.....



Prisutan kao svjetlost bez glasa






JESMO LI SE VOLJELI

Jesmo li se voljeli, 
je li to bila ista ljubav oduvijek prekrivena poljupcima od mesa i kože,
ljubav slatka kao 
smrt
dovoljna sama sebi? 

Zvonimir Golob


♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮





Oko bez suza nije oko, plač je govor samoće.
Po njemu razlikujemo žive od mrtvih.



Poželite ♥ღϠ
♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮


Poželite nešto danas.
Možda se čudo dosađuje!

Everybody Hurts ♥✿⊱╮
♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮



https://www.youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc

ČETIRI NAJVAŽNIJE MALE RIJEČI




Četiri najvažnije
male riječi,
lako je od srca 
iskreno reći!

One su samo 
zato male
da bi u dječje 
srce stale.

Dobrog su srca 
najbolji gosti:
MOLIM, HVALA,
IZVOLI, OPROSTI.

Aleksandar Kalmar





♥ღϠ MAČAK U TRAPERICAMA ♥ღϠ

♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮



♥ღϠ 

Neću se igrati odraslih ljudi.
Ja sam tvoj mačak drug
Pogledaj što mogu napraviti od repa, 
punog mjeseca krug
 ♥ღϠ
Enes Kišević



Evanescence - My Immortal





“Ako ti u pamćenju nije ostala ni najmanja ludost 
na koju te je navela ljubav,
nikad nisi ni volio.”





“Ljubav nije ljubav
 koja se mijenja kad naiđe na promijenu ili odlazi sa onim koji odlazi.
O, ne! To je vječni putokaz, snažan i ničim uzdrman.
To je zvijezda vodilja svakoj izgubljenoj barci
čija je vrijednost nepoznata, ali ne i veličina.
Ljubav nije igračka vremena,
 mada rujne usne i obrazi pod zamah njegov...





Cijeni iznad svega onu ljubav koju primaš.
Ona će ostati uz tebe još dugo 
nakon što sve tvoje zlato 
i dobro zdravlje
 nestanu





 The Rolling Stones - Wild Horses 







Bako, stara bako - babuščice mila
Jesi l'i ti kadgod mala, mlada bila? 

Jesi l'mogla kadgod ispraviti leđa? 
Je l' i tvoja kosa bila kadgod smeđa? 
Je l'i tvoja halja bila kadgod kratka? 
Je l'i tebe kogod zvao: "Dušo moja slatka?"
Je l'i tebi kogod kadgod 'vaku lutku dao? 
Valjda se skrhala, pa ti je sad žao?
- Ta zar mora, bako, ostareti svako? 
Hoću l'i ja, bako, ostareti tako? 
Moram li zar i ja biti tako seda? 
Tako smežurana, zgurena i bleda?

Pa zar tome nema baš nikakva leka? 
- Zar se to ne može živeti doveka?

♥ღϠ 

Sretan rođendan , staričice moja:
"Pa zar tome nema baš nikakva leka? "
6.8.2015
 ♥




Dajem ti verse i note
sve moje šarene perle na dar
još te mogu pjesmom kupiti lukavo 
slatkorječivo
još uvijek mogu ti podvaliti 
ljubav