♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

17. prosinca 2014.

Mopasan




Srećni su oni 
koji ne znaju za strašnu zgađenost 
pred stalno ponavljanim radnjama,
 srećni su oni koji imaju snagu da se svakoga dana ponovo prihvataju istih obaveza,
 sa istim pokretima, 
oko istog namještaja,
 pred istim horizontom,
 pod istim nebom
da hodaju istim ulicama gdje će sresti ista lica i iste životinje.

[~*~ Lily of the West ~*~] 
12/17/2014 08:18:00 по подне


Tako sam se budio usred noći, sa gorčinom u ustima,
sa nemirom u utrobi,
kivan na sebe,
na tu prokletu ženu
 čije pismo uzalud očekujem,
i na ceo svet 

Odlazio sam ka prozoru kao čovek koji traži svetlosti i vazduha,
i udarao že­stoko dlanom o prozorsku dasku,
gnevan i rešen da jednom raščistim to pletivo od obmana
koje me zapliću moje rođene misli.
Ponekad je 
svet oko mene beskrajan,savršeno lep a trajan, 
sav u skladu sa mojim snagama i mojim željama,
ili
mojim odsustvom želja.
Samo postojanje po sebi znači sreću bez prekida.


A ponekad 
se sav svet ispreči preda mnom kao nedogledan,
mračan tesnac,
ne širi od iglenih ušiju, 
kroz koji mi valja proći 
ili tu pred njim jadno propasti.

A znam dobro da proći ne mogu, 
ali 
i da propasti ne smem .


[~*~ Lily of the West ~*~] 
                    W

NEŠTO KAO VJEČNA DILEMA ?

Da li treba obnavljati pokidane veze 
ili 
ostaviti ih tamo gdje su i pukle?

(Prijateljske, ljubavne, iz školskih dana...
Da li se treba oko toga truditi ? )






Nisam te izgleda volio mnogo 

sve je po starom 

al više nisam tvoj 


I nije mi važno s kime 

noćas slušaš ovu pjesmu 

i plačeš li 


Ipak poželim neko pismo 

ipak mada zajedno nismo 

piši piši ko nekad 2-3 reda 

piši znam da je gužva 

i da nećeš stići 

piši opiši mjesta 

gdje nas dvoje skupa 

nikada nećemo ići 


Ti si zadnji romantik 

na ovom svijetu 

što se sporo kreće 

i čeka raj 

Malo si samo promijenila glumce 

al isti je komad 

isti zaplet i kraj



[~*~ Lily of the West ~*~] 
Čudna je to ljubav bila...
sva nestvarna...
nelogična...
ali bila je.





Čudne ljubavi

Žao mi je, moram ići

Znala sam da je bila laž

Koliko sam izgubila vremena iza njega

Koji obećava, ali se nikad ne menja

Čudne ljubavi koje nam prave probleme

Ali ustvari smo to mi

I čekam ga kraj telefona

Svađam se, da bi bio slobodan

Sa srcem u stomaku

Laktom u uglu

Ovde sama, u drhtaju

Jer on nije ovde, i to su

Čudne ljubavi koje čine da rastemo

I smejemo se kroz suze

Koliko stranica može da se napiše

O snovima koji pate da se podele

To su ljubavi koje se u ovim godinama

Često mešaju unutar duše

Postavljaju pitanja bez odgovora

Da li je to prava ljubav za nas?

I koliko noći izgubljenih u suzama

Čitajući ona pisma

Koja nisi u stanju baciti

U lavirintu nostalgije

Velike ljubavi koje se završavaju

Ali zato ostaju u srcu

Čudne ljubavi koje dolaze i odlaze

U mislima koje ih kriju

Istinite priče koje su dio nas

Ali se puštaju, kao mi

Čudne ljubavi, lomljive

Slobodni zatvorenici

Čudne ljubavi koje nam prave probleme

Ali ustvari smo to mi

Uvukle su se u dušu

Ali se gube, kao mi

Istinite priče koje su dio nas

Čudne ljubavi, lomljive

Čudne ljubavi koje ne znaju živeti

Žao mi je, ali moram ići

Ovaj put sam si obećala

Jer želim pravu ljubav

Bez tebe!


[~*~ Lily of the West ~*~]

Takve kao ti se ne ostavljaju. 
Nikad. Ali ipak sam otišao jednog dana. 
Naime, to je ono što mi, mangupi muškarci, 
često činimo bez razloga. 
Ona nije poslala vojsku za mnom, iako sam itekako zaslužio da budem prebijen. 
Istina, tražila me je još dugo i zbunjeno, a onda je odustala. Malena oficirka je izgubila bitku života
 Ali ja sam izgubio rat.