♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. prosinca 2014.

Begzada ♥✿⊱╮



"Lijepi moj, dragi, mravak-nezaboravak,
Ovo nekoliko ružičastih stvarčica zalijepljenih iznad pisma su latice jabukovog cvijeta,
a jabuka je biljka koja raste kod nas u Perziji. 
Šaljem ti ih i pozivam te da iz njih pogodiš kako ta biljka izgleda.


Ti to možeš
(...)


Čini mi se da te sada volim onako kako tebe treba voljeti,
onako kako si možda uvijek želio da te volim. 
Suho i čisto, u srcu i u glavi.
Ono niže - kao da te nikad nije ni upoznalo.
Moje sjećanje na tebe danas je mnogo više misao nego užareno treperenje kože. 
To je ono što si uvijek želio, zar ne?
Dopada ti se?
 Sigurna sam da ti se dopada i da sada već i ti mene tako doživljavaš. 
Nije li ti jasno da ćemo uživati kao ludi uspiješ li malo doći, 
sada kad se volimo ovako čisto i suho? 
Sjedimo jedno do drugoga i mislimo se, mislimo, mislimo. 
Ne treba nam ni da se vidimo, ni da se dodirnemo, ni da se udahnemo, 
pa se zato i ne gledamo, i ne diramo, 
samo se mislimo,
nemilice se mislimo
 i
 raspadamo se od užitka."