♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2014.

Buda ☆



EnEs KiŠeViĆ                      
 Posted: 06 Dec 2014 04:00 AM PST  


I ništa te kao ne boli

Dan je kao sunčan.
Ti si kao veseo.
Prolaziš, kao ne vide te.


Svima je kao lijepo.
Svima je kao dobro.
Svima je kao ludo.


I ti si kao sretan.


Živi se kao u miru.
Ptice su kao slobodne.
Budućnost kao na dlanu.


Savjest je kao čista.
I suncu je kao jasno.
O, srce, kao pjevaj.


Svi kao brinu o svima.
Svatko je prijatelj kao.
Svima je kao stalo do tebe
i do svijeta.


I dan kao ode.
I ti se kao smiješiš!
I ništa te kao ne boli.


~*~ Lily of the West ~*~
Lažu me ♥
Posted: 06 Dec 2014 03:43 AM PST
Dugo se klela da nije smjela
da me zavoli, i da ostane
rekla je nije to zub
to mnogo jace zaboli
i ne prestaje

Još jedna jesen
i stoti persen za lobanju
moju tvrdoglavu
bar da umjesto suze
Dunav poteče, da mi ne znaju
dušmani ne znaju

Lažu, lažu me
da vrijeme liječi sve
možda sidu i tumore
al' nju nikad ne

Još jedna jesen
i stoti persen za lobanju
moju tvrdoglavu
bar da umjesto suze
Dunav poteče, da mi ne znaju
dušmani ne znaju

                  



Neiskrenog i zlog prijatelja 
se treba bojati više nego 
divlje životinje. 

Zvijer može raniti tvoje tijelo,
ali zao prijatelj može povrijediti 
tvoj um.


~*~ Lily of the West ~*~
Pol Elijar ♥

Posted: 06 Dec 2014 03:43 AM PST


Morao sam učiti život slovo po slovo
kako se  zaboravlja



~*~ Lily of the West ~*~
VRIME DA SE POMIRIM SA SVITOM





Da li možeš da osetiš ljubav,
 noćas?


Ima neka tiha predaja u danu koji žuri
Dok se toplina sveta koji se okreće polako stišava
I čarobnam trenutak, koji me je okružio
Je dovoljan za nemirnog ratnika da bude sa tobom


Da li možeš da osetiš ljubav, noćas?
Ona je tu gde smo mi
I dovoljno je ovoj lutalici željnoji
To što smo i stigli ovde tako daleko
Da li možeš da osetiš ljubav, noćas?
Kako ovde počiva
I ona je dovoljna za kralja i skitnicu
Da poveruje u najbolje


Ovo je vreme da svakog da svhati
Da magija koja nas je okružila nas tera da se okrenemo
Postoje razlozi zašto je tako divlje napolju
Kada srce ovih zvezda lutalica na nebu kuca u skladu sa tvojim


Da li možeš da osetiš ljubav, noćas?
Ona je tu gde smo mi
I dovoljno je ovoj lutalici željnoji
To što smo i stigli ovde tako daleko
Da li možeš da osetiš ljubav, noćas?
Kako ovde počiva
I ona je dovoljna za kralja i skitnicu
Da poveruje u najbolje


[~*~ Lily of the West ~*~] The Lion King -


Život teče u krug
Vir nas nosi sve
I kroz bol i strast,
kroz plač i smijeh
Dok ne nađes put,
stazu bez svršetka
Znaj da život se vrti u krug