♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. prosinca 2014.

Meryl Streep


Nemam strpljenja za neke stvari, ne zato što sam postala arogantna,
već jednostavno zato što sam došla do točke u životu kada ne želim više gubiti vrijeme 
s onim što me čini nesretnom ili što mi nanosi bol.

Ne želim se više truditi da mi se sviđaju ili da volim one koji ne vole mene ili da se smiješim onima koji mi se ne žele nasmiješiti.

Ne posvećujem više ni minutu onima koji lažu ili žele manipulirati.
Odlučila sam ne pretvarati se više, ne prihvaćati licemjerje, neiskrenost i jeftine komplimente.

Ne prilagođavam se više susjedstvu ili tračevima, ne podnosim sukobe i usporedbe.
Vjerujem u svijet različitosti i stoga izbjegavam rigidne ljude nefleksibilnih karaktera.

 U prijateljstvu mi se ne sviđa nedostatak lojalnosti i izdaja.
 Pretjerivanja su mi dosadna i teško prihvaćam one koji ne vole životinje.
 I povrh svega nemam strpljenja s onima koji ne zaslužuju moje strpljenje.