♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

25. siječnja 2015.

Uzmi ovaj dar ♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ♥•*¨*•.¸¸♥


Uzmi ovaj dar koji sam čuvao


Za nekoga junaka


Nekog govornika ili generala


Za nekog ko je to


Ko je služio kakvoj dobroj stvari,


Napretku, slobodi, velikoj ideji


Uzmi ovaj dar koji sam čuvao


Za nekog ko je prkosio


Svakom despotizmu, fašizmu, komunizmu


Uzmi ovaj dar



Ti si svo ovo vrijeme ostala dijete


Nevino čisto do srži


A ko je ikad igdje na svijetu


Vidio djete da mrzi



Ti si sve ovo vrijeme ostala dijete


Nevino čisto do srži


Što se za ljubav rukama


Čvrsto k'o za mamine dimije drži



Uzmi ovaj dar koji sam čuvao


Za sve moje ljubavi


Sve ove žive, sve one mrtve




Lijepa riječ to je dar


Iskren govor to je dar


Pogled blagi to je dar


Prava ljubav to je dar


Nebo plavo to je dar


Domovina to je dar


Bijeli oblak to je dar


Sunce sija to je dar


Zdrava djeca to je dar


Bistra rijeka to je dar


Poezija to je dar


Svoj na svome to je dar


Biti dijete to je dar


Dobra knjiga to je dar


Lijepa pjesma to je dar




Ti si svo ovo vrijeme ostala dijete


Nevino čisto do srži


A ko je ikad igdje na svijetu


Vidio dijete da mrzi


♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ♥•*¨*•.¸¸♥