♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

16. srpnja 2015.

Summer Wine ♥✿⊱╮J u L S K e i L u M i N a C i J e 2015 ♥✿⊱╮



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]






Čovjek se rađa bez zuba,
 kose i iluzija.
Isto tako i umire.



[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 
✿⊱╮Алхемичар ✿⊱╮



Оно све зна 
и једног дана ћеш му се вратити.
Оно никада не шути. 
(чак ни када је тишина)
Зашто морамо слушати срце? 
Зато ..јер тамо гдје је оно ,
 тамо је и твоје благо.

Моје срце је немирно...моје срце
 је варљиво ...зашто га онда морам слушати?

ЗАТО,
ШТО ГА НИКАД НЕЋЕШ МОЋИ УШУТКАТИ.

Чак и да се претвараш 
да га не чујеш 
 оно ће и даље бити у твојим грудима.
Нико не може побјећи 
од сог срца.
 Стога је боље слушати
 шта оно каже ,
како никада не би наишао на ударце које ниси
 очекивао.

[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 


Blizanci u majčinoj utrobi razgovaraju:

– Vjeruješ li u život poslije rođenja?
– Naravno, sigurno postoji nešto nakon rođenja.
Možda smo ovdje baš zato da se pripremimo na život poslije rođenja.
– To je glupost. 
Nema života poslije rođenja. 

Kako bi taj život uopšte izgledao?
– Ne znam tačno,
ali uvjeren sam da će biti više svjetla 
i da ćemo moći hodati i jesti svojim ustima.
– To je potpuna glupost. 
I sam znaš da je nemoguće trčati i jesti svojim ustima. 
Pa baš zato i imamo pupčanu vrpcu. Kažem ti, poslije rođenja 
NEMA ŽIVOTA.

– Pupčana vrpca je prekratka.
Uvjeren sam da postoji nešto poslije rođenja. Nešto potpuno drukčije od ovoga što živimo sada.
– Ali niko se nije vratio od tamo.
Život se poslije rođenja završava.
 Osim toga,
život nije ništa drugo do postojanje u uskom i mračnom prostoru.
– Pa ne znam baš tačno kako izgleda život poslije rođenja, 
ali ćemo u svakom slučaju sresti našu mamu. Ona će zatim brinuti za nas.
– Mama?!? 
Ti vjeruješ u mamu! 

Gdje bi po tvome ta mama bila?
– Svuda oko nas, naravno. 
Zahvaljujući njoj smo živi,
 bez nje ne bismo uopšte ni postojali.
– NE VJERUJEM.
 Mamu nisam nikada vidio, i zato je jasno da ne postoji.
– Da, moguće,
ali ponekad, kada smo potpuno mirni,
 možemo je čuti kako pjeva 
i miluje naš svijet. 
Znaš, 
uvjeren sam da naš život poslije rođenja zapravo tek počinje.


[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]
Јosipa Lisac - 
O jednoj mladosti

Obična ljubavna pjesma ♥✿⊱╮



Občnu ljubavnu pjesmu

običnu ljubavnu stvar

što kraja nema a ni početka

a ja ja ja ja ja ja


[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 



♥⊱╮Dijeliti mene od tebe, 
onda kad nas nema 
Isto je 
što 
i more razdvajati



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮]

Теби која си,
 једноставно си ♥⊱╮

[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 
Paul Hazard ♥✿⊱╮



Nema te mašte koja se sama sobom može napajati.
Dječji duh traži hrane jer djeca ne žive samo od kruha.
I stoga se obraćaju onima
 koji im daju sve: 
kuću, odjeću,
obraćaju se silama pomoćnicama koje ih u drami koju za njih predstavlja život
ohrabruju protiv sjene, tame i vukova…


Mole ih da im dadu prve slike 
koje će oni svakako izmijeniti, razbiti,
ali
da bi napravili 
nove i još ljepše.



[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 
VJERUJTE U SVOJE SNOVE ♥✿⊱╮




U septembru 2013. godine
čuveni holandski violinista i dirigent
 André Rieu na svom koncertu u Beču objavio je kako ga je, kao što to rade godinama, danima i mjesecima već brojni ljudi, 
kontaktirao čovjek koji je izjavio da je napisao valcer
 i da bi želio da ga baš on odsvira. 


Čovjek je rekao da je napisao valcer pre 50 godina,
ali da se do sada nije usudio da ga čuje. Bio je to upravo glumac
Ser Entoni Hopkins
, što je Rieuu bilo dovoljno da kaže: 

"Da, pošalji mi note".

Jer, vidite, ovaj valcer bi zvučao dobro i da je odsviran pre 50, ili 30, ili 15 godina.
A moglo je da se desi i da Hopkins nikada ne skupi hrabrost da ga objavi. 
Tako bismo mi ostali bez jednog odličnog valcera, 

a jedan čovek bez ostvarenog sna.



[♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮] 



Tvoje su oči tople ko vatra 
a vatra je nešto što može i da boli
tvoje su oči vatra koja se voli

Tvoje su usne meke ko ruža 
a ruža je nešto što može i da boli 
tvoje su usne ruža koja se voli

Tvoja je ruka nežna ko suza 
a suza je nešto sto može i da boli 
tvoja je ruka suza koja se voli


Tvoje je ime ljubav a ljubav to je sve
što u svojoj duši ćuvam za tebe 
tvoje je ime ljubav i požuda i strast 
u mom srcu ti si vlast