♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

29. srpnja 2015.

Richard Bach



Što će biti poslije ovoga?
 Kamo idemo? 
Zar nebo uopće postoji?
-Ne, ne postoji.
 Nebo nije ni mjesto ni vrijeme.
 Nebo je savršenstvo.
Dodirnut ćeš nebo kad dosegneš savršenu brzinu. 
To ne znači letjeti 
hiljadu kilometara na sat,
 ni milion, niti letjeti brzinom svjetlosti.
Jer,
svaki broj je ograničen,
 a savršenstvo nema granica.
 Savršena brzina, dijete moje, znači biti ondje.
-Ja sam bio gdje god i kad god sam poželio.-

Čudno je to.
Galebovi 
koji preziru savršenstvo radi putovanja, 
putuju polako 
i nikad ne stignu na odredište.
 Oni 
koji se odreknu putovanja radi savršenstva,
 mogu stići svuda,
 u tren oka.




Prihvati me onakvog kakav jesam

Ako ja ne želim ono što ti želiš,
ne trudi se, 
molim te, da mi dokažeš da je ono
što ja želim pogrešno.

Ako ne vjerujem ono što ti vjeruješ,
zastani malo prije nego što počneš 
da me ubjeđuješ.

Ako osjećanja pokazujem jače,
odnosno slabije od tebe u istim situacijama, 
dopusti mi da to ipak učinim onako 
kako mi odgovara.

Ako nešto radim na način koji se razlikuje od načina
na koji ti radiš to isto, 
dozvoli mi.


Ne zahtijevam od tebe da me potpuno razumiješ,
bar ne sada;
to ću, možda, 
tražiti tek kad osjetim da od mene hoćeš načiniti kopiju sebe.

Nije sve pogrešno što je 
različito od tvoga.
Prihvati me onakvog kakav jesam

Jednog dana, 
ako me ikada stvarno shvatiš,
vidjet ćeš da u tome kakav sam postoji mnogo lijepog.
I tada ćeš, 
nadam se, osjetiti snažnu potrebu:
ne da me mijenjaš da bi bio kao ti,

nego da me cijeniš, 
priznaš, podržiš 
voliš.