♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. srpnja 2015.

WalK [♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] JUNSKE ILUMINACIJE 2015 ♥✿⊱╮




Zašto nosiš oblak iza lijepog lica

viruj, biće sve u redu,

i za svako slovo ti ne traži krivca u sebi il' u meni

u svemu jer slomit' će nas to



Poneli nas vetrovi ko maslačke

jedni su leteli lako, drugi padali





Ako jednom vidiš Mariju

ti joj reci da je volim

Ako jednom vidiš Mariju

ti joj kaži za moj bol


Ne čekaj noću satima

da vidiš povratak moj

ne traži da se vratim ja

ti znaš ne mogu biti tvoj




Nadam se da svi imate blagoslovljen dan.


Prestanimo se znojiti zbog malih stvari.
Prestani brinuti o tome ko te ne voli,
 ko ima više ili ko što radi. 

Umjesto toga, počnimo cijeniti
 odnose koje imamo s onima koji nas vole. 
Razmišljajmo o tome čime nas je Bog blagoslovio.
 I što činimo svaki dan 
da poboljšamo sebe umno, fizički i emocionalno.
 Nadam se da svi imate blagoslovljen dan.



[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 


Šta to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
tko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote

Rekao sam u vjetar sam prič'o
nikog nije bilo da me čuje
lijepu pjesmu ne voli baš svatko
neko baca kamen na slavuje

 ljiljan u mirisima



Prelijepi ljiljani su bili poznati 
i uzgajali su se od davnina, 
tisuće godina prije Krista
– na otoku Kreti, zatim u Egiptu, Kini, te na Bliskom i Dalekom Istoku.

Postoje mnoge vrste ljiljana, 
preko 100, u različitim nijansama.
 Neke od njih su izrazito mirisne,
 poput Istočnog ljiljana 
(potječe iz Japana i s dalekog Istoka, a uzgaja se na Bermudskom otočju),
 Madonna ljiljan 
(jedna od najstarijih vrsta, česta na Balkanu i vjerojatno donesena s Bliskog Istoka).
 Neke hibridne vrste su također vrlo mirisne, poput tzv.Stargazer ljiljana,
 poznatog orijentalnog hibrida.


[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮]



Čovjek se rađa bez zuba, kose i iluzija.

Isto tako i umire.

♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮
Moć trenutka



Jedna od činjenica je da ako se nama nešto desi, 
neće zato stati svijet.

Sunce će ujutro izaći na istoku i uveče zaći na zapadu.

Mjesec će i dalje u noćima putovati nebom, ptice će pjevati, 
ljudi koje si poznavao, zastati će na trenutak
 i prisjetiti se da si jednom bio među njima, 
neki sa ljepim sjećanjima neki sa ružnim. 

Nedostajat ćeš
jedino onim najbliskijim osobama 
s kojima si proveo život,
 mada će i one s vremenom pospremiti sjećanja u neku posebnu ladicu u glavi 
i pod pritiskom 
obaveza 
nastaviti živjeti
 svoj život

[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮] 



[♥✿⊱╮ Lily of the West ♥✿⊱╮]



u vis, hajte s nama i vi svi.






Tko bi moje grijehe

mjesto mene brojao,

kada nitko drugi ne zna

gdje sam griješio.




Živiš dan za danom

misliš, ima vremena

al´odjednom iza ugla

vreba nevolja.




Jer godine su stisle

i nisi više, nisi za sve

al´tješi te, kad pozvoniš

tebi ljubav vrata otvori u san.




U najljepšu pjesmu,

nosi me gdje je zaborav,

Zapjevaj!

Nije vazno što znači.

Kad iz srca pjevaš pjesmu,

Kad iz srca pjevaš pjesma pobijedi.




Stisne mi se grlo

kad se vrate sjećanja

Izbor je bio moj

nema kajanja.




Malo dalje vidiš

i malo, malo više znaš

al´nisi uvijek sasvim sretan

kad se pogledaš.




Jer godine su stisle

i nisi više, nisi za sve

Al´tješi te kad pozvoniš

tebi ljubav vrata otvori u san.




U najljepsu pjesmu...




Možda neko uspije naći Sveti Graal,

Mene to ne zanima jer znam,

Ljubav vrata otvara.




U najljepšu pjesmu,

nosi me gdje je zaborav,

Zapjevaj!

Nije vazno što znači.

Iz srca pjevaš pjesmu,



Kad iz srca pjevaš pjesma pobijedi.