♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

25. rujna 2015.

Meša Selimović




Kasno je, sjećanja, uzalud se javljate,
beskorisne su vaše nemoćne utjehe 
i
 podsjećanja na ono što je moglo biti 
jer što nije bilo,nije ni moglo biti, 
uvijek
 izgleda lijepo ono što se nije ostvarilo.


Boemska Rapsodija


Kako došlo, tako prošlo, hoćeš li me pustiti?
Bismala! Ne, nećemo te pustiti,
Pustite ga
Bismala! Ne, nećemo te pustiti,
Pustite ga
Bismala! Ne, nećemo te pustiti,
Pustite me
 (Nećemo te pustiti)
Pustite me 
(Nećemo te pustiti) (Nikad, nikad, nikad, nikad)
Pustite meeeee
Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne
(Oh mama mia, mama mia) 
Mama Mia, pusti me

QUEEN





Branimir Johnny Štulić




Čak
 i
dok me pljuješ,

 čak 
dok me lažeš – 
ja se oporavljam!

Nema komentara: