♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

17. rujna 2015.

September footers ♡





Amy Winehouse - To Know Him Is To Love Him ♡





" Ljubav nije ljubav koja se mijenja kad naiđe na promijenu ili odlazi sa onim koji odlazi. O, ne! To je vječni putokaz, snažan i ničim uzdrman. To je zvijezda vodilja svakoj izgubljenoj barci čija je vrijednost nepoznata, ali ne i veličina. Ljubav nije igračka vremena, mada rujne usne i obrazi pod zamah njegova srpa dolaze. Ljubav se ne mijenja sa njegovim kratkim časovima, nedeljama, ona traje vječno, do samog sudnjeg časa. Ako je ovo greška, dokaži mi ili ja nikada pisao nisam, " / ŠekspiR a čovjek volio nije.”



Ivan Bosiljčić ♡ To je bila ljubav












Ivan V. Lalić 

" Već godinama znam da nestajemo zajedno;
Ti progorena zvezdom moga sećanja, izvan koje Sve manje te ima,
 ja lepo rasturen u tebi,
U svim popodnevima, u svim sobama, u svim danima, U svemu što puni te polako, kao pesak Postelju reke; i taj naš trenutak
Traje duže od tuđe smrti."



Jugosloveni - Tvoje je ime ljubav ஐ⊱╮





"Imа tаko čаsovа u čovekovom životu koji vаzdа ostаju u sećаnju, kojimа vreme - ubicа svojim lukаvim nаčinimа ne može bаš ništа. Zаsipа ih peskom svаkidаšnjih dogаđаjа, rаsteže do pucаnjа niti koje nаs sа njom povezuju, а uspomenа ne hаje, čаk bogаtijа i svežijа vremenom postаje."
Ivo Andrić



Ameno ♡ ErA




"Ko nije plovio, ko nije brodio, ko se od orkanskih valova skrivao, zbog čega bi se ponovo rodio i zbog čega bi ponovo živeo ? " 
M.M. Antic



Piloti ♡ Kao ptica na mom dlanu



" Ne znam kako da pobegnem od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noć tako bolela, Da me nisi volela. Kao osmeh letnje noći nestaješ, Znam da nećeš doći al' ipak čekam te, Osetićeš noćas miris trešanja, Znaćeš da sam budan kad budeš zaspala " .


Osho 
" Ego je psihološki fenomen , ljubav duhovni".




Miroslav Antić 


" Ako ti jave: umro sam, ne veruj to ne umem. "







Enya ♡ Fairytale








Mak Dizdar´¨`*•✿

Ti poznaješ samo one puteve Što prolaze Od srca i Oka Ali to nije sve Ima puteva što su se ispružili pred nama Bez javnog traga kolovoza Bez voznog reda Bez vremena i roka "






"Ta tišina - to je tišina snijega." 
Snijeg , Pamuk



"Htio bih ti, znaš, još jedanput pročitati svoju pjesmu" (...) "
Šta kažeš, je li lijepa?"
"Veoma je lijepa, zaista." "Šta je u njoj lijepo?" 
"Ne znam, ali baš je lijepa"


Duša nije na prodaju 




The soul is not for sale



Nedostaješ kao sve što se voli


Yazoo 
♡ 
Only You








Miroslav Antić ♡




Sišao sam do izvora. Devojčica se prenula
kao da vidi avet.
„Napokon ste se rodili“, reče i pokaza rukom
na moje lice u vodi. „Već danima vas tu
nalazim“.
I ja sam stajao zbunjen. Ona je videla mene,
ja sam video nju. Znači da se mi zajedno,
na istom mestu stvaramo, iz mozga ove
planine.
Zemlja nas zajedno misli.
Nisam bio uobražen kao neki dečaci u
petanestoj godini i pošteno sam priznao da
je sve to za mene teško i nerazumljivo.

Ona se nevešto osmehnu: „Pobrkali smo
snove. Sad ćemo se zameniti.
Vi meni vratite mene, ja ću vama vratiti vas“.


Niko se nije tako divno upustio u "tumacenje stvari kojima nismo u stanju da sagledamo obim"...



Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!

" Dani poraza teže se zaboravljaju nego dani pobjede." Vladika Nikolaj Velimirović ஐ⊱╮♡



Популарни постови

Plava sokla i biber crep, Ume zivot da bude lep Da smo zdravi i da je nama ljubavi, ...

"Jedino mi je bilo žao što stvarno nikako nisam znao čime sam sebi ta krila tkao. ...

https://www.youtube.com/watch?v=RvGFG4_Cy8I

" Dani poraza teže se zaboravljaju nego dani pobjede." Vladika Nikolaj Velimirović...

Very , very interesting Naucila sam ♥✿⊱╮ Naucila sam da se...

August footers http://lilyofthewes...

LJUBAV Već godinama učim tvoje crte, u koje dani Utiskuju svoje male vatre; godinama pamtim Njihovu svetlucavu neponovlji...

" POGLEDAJTE LJILJANE KAKO RASTU: NE TRUDE SE , NITI PREDU ; ALI JA VAM KAZEM DA NI SOLOMUN U SVOJ SVOJOJ SLAVI NE OB...

- A zar konj nije isto što i pravo čeljade, još bolji. Deset puta bolji. - Konj? - Da, da, konj, što se čudiš. I zapamt...

" Човек је мала јединка али може да буде извор великог добра и великог зла у зависности од својих мисли. Човек треба да сe ...



Zdravko Čolić 
♡ 
Čija je ono zvijezda ?




Jasna Zlokic-Povedi me




Tagore 
" Ljubav je beskrajna tajna jer nema ničega što bi je moglo objasniti."



Arsen Dedić - Odlazak 
(Tin Ujević)








Jovan Dučić
" Večernji sutoni govoriće ti o Smrti, a tišine o Zaboravu. -A ti ćes odgovoriti sutonima i tišinama: "Ima nešto sto ne umire za ljudsko srce, a to je nerasudna ali nenadmašna vera u nerealno i nemogućno. I ima nešto sto stoji iznad sudbine čoveka, a to je Ljubav koja je, kao i Smrt, uvek slepa moć prirode, a ne cilj čovečje sreće ili nesreće." J. D.



Odjila 
♡ 






Odakle ti bože ovi drumovi




" Sad imam odgovor kako se stiže samome sebi malo bliže, unutra negde gde su nam kosti zlatne od ludosti i od mladosti. Sad imam odgovor kako da ronim duboko u svoje bistro oko i da u duši nežno zazvonim i volim i verujem duboko. Dublje od svetlosti. Dublje od Svemira. Dublje od svojih tajni i nemira. Dublje od svoga najdubljeg sna. Dublje od svoga najdubljeg dna. - Miroslav Mika Antić / Druga strana vetra



Masimo 
Dodirni me slučajno




Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem, izvuci me sa dna ponovo, ne daj me.♡
Dodirni me slučajno, udahni mi život ponovo, ti to možeš sigurno, rukom koju znam već odavno.♡



LEONARD COHEN LIVE IN LONDON





Je l' se primilo za srce ? Je l' ?



"Večito dolaze novi cvetovi, ptice, zmije, nečije nove mladosti; ali se nikad neće ponoviti isti u nebu let, niti će se roditi ista zmija, niti će se vratiti čija mladost i detinjstvo, niti će se upisati u školu trideset istih mališana kao onda kad sam se ja upisala ".


Lily of the West 
58582



Една голяма любов колкото света








" LJ U B A V , 
ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI, 
CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI, 
SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU,
VIHOR U JEDNOM UZDAHU,
GROM U JEDNOM DODIRU, 
HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU ! " 

By JoRdaN Aleksić

Nema komentara: