♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. rujna 2015.

Septembarske Iluminacije ♡ SANJAR LUTALICA












SANJAR LUTALICA  ♡ ( klik na ružu)
"Večito dolaze novi cvetovi, ptice, zmije, nečije nove mladosti; 

ali se nikad neće ponoviti isti u nebu let, 
niti će se roditi ista zmija, 
niti će se vratiti čija mladost i detinjstvo, 
niti će se upisati u školu trideset istih mališana
 kao onda kad sam se ja upisala ".




Đorđe Balasević


Laku noć dame i gospodo. 
Eto, i ova predstava je završena. 
Nadam se da ste uživali u njoj.
 Bilo je zadovoljstvo glupirati se za vas sve ove godine. 
Nadam se da ćemo se još videti/ponovo sresti 
u nekom drugom gradu, na nekoj drugoj predstavi, 
u nekom drugom cirkusu.


ஐ⊱╮


"Imа tаko čаsovа u čovekovom životu koji vаzdа ostаju u sećаnju, kojimа vreme - ubicа svojim lukаvim nаčinimа ne može bаš ništа. Zаsipа ih peskom svаkidаšnjih dogаđаjа, rаsteže do pucаnjа niti koje nаs sа njom povezuju, а uspomenа ne hаje, čаk bogаtijа i svežijа vremenom postаje." Ivo Andrić



Miroslav Antić ♡


Nikad se nemoj mučiti pitanjem: 
kako preživeti, nego: kako ne umreti posle svih umiranja.



ŠekspiR ♡


Ljubav nije ljubav koja se mijenja kad naiđe na promijenu ili odlazi sa onim koji odlazi. O, ne! To je vječni putokaz, snažan i ničim uzdrman. To je zvijezda vodilja svakoj izgubljenoj barci čija je vrijednost nepoznata, ali ne i veličina. Ljubav nije igračka vremena, mada rujne usne i obrazi pod zamah njegova srpa dolaze. Ljubav se ne mijenja sa njegovim kratkim časovima, nedeljama, ona traje vječno, do samog sudnjeg časa. Ako je ovo greška, dokaži mi ili ja nikada pisao nisam, a čovjek volio nije.”





"Ta tišina - to je tišina snijega." ~ Snijeg , Pamuk




"Htio bih ti, znaš, još jedanput pročitati svoju pjesmu" (...) "
Šta kažeš, je li lijepa?"
"Veoma je lijepa, zaista." "Šta je u njoj lijepo?" "Ne znam, ali baš je lijepa"






Miroslav Antić ♡








Sišao sam do izvora. Devojčica se prenula
kao da vidi avet.


„Napokon ste se rodili“, reče i pokaza rukom
na moje lice u vodi. „Već danima vas tu
nalazim“.


I ja sam stajao zbunjen. Ona je videla mene,
ja sam video nju. Znači da se mi zajedno,
na istom mestu stvaramo, iz mozga ove
planine.
Zemlja nas zajedno misli.


Nisam bio uobražen kao neki dečaci u
petanestoj godini i pošteno sam priznao da
je sve to za mene teško i nerazumljivo.




Ona se nevešto osmehnu: „Pobrkali smo
snove. Sad ćemo se zameniti.

Vi meni vratite mene, ja ću vama vratiti vas“.




Niko se nije tako divno upustio u "tumacenje stvari kojima nismo u stanju da sagledamo obim"...









R o đ e n i ♡ 


  



Tagore ♡


" Ljubav je beskrajna tajna jer nema ničega što bi je moglo objasniti."




ஐ Jovan Dučić


Večernji sutoni govoriće ti o Smrti, a tišine o Zaboravu. -A ti ćes odgovoriti sutonima i tišinama: "Ima nešto sto ne umire za ljudsko srce, a to je nerasudna ali nenadmašna vera u nerealno i nemogućno. I ima nešto sto stoji iznad sudbine čoveka, a to je Ljubav koja je, kao i Smrt, uvek slepa moć prirode, a ne cilj čovečje sreće ili nesreće."






Dođu, tako, vremena, 

kada pamet zašuti,

 budala progovori,

 a fukara se obogati!

 Ivo Andrić




Lily of the West ♡
58190




*

Valja u čovjeku gledati dobro prije svega! 
A još je bolje u čovjeku gledati dobro - poslije svega!



♡ Miroslav Antić 

Ako ti jave: umro sam, ne veruj to ne umem.






Hvala posjetiocima  od


LilY   ♥✿⊱╮ KriN .

Nema komentara: