♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

29. rujna 2015.

Nismo htjeli il` nismo smjeli ? Vrag bi ga znao.♥




NiKaD NikoMe 
NeĆu ReĆi ni RijeČi O TeBI 
JeL 
Kako KaŽe OsHo:

"Ego je psihološki fenomen , ljubav duhovni"

 Čak i dok me pljuješ, čak i dok me lažeš – 
ja se oporavljam!

 Branimir Johnny Štulić


Skender Kulenović



Najljepše i najglavnije.

Zaspiva tako i budi se, zaspiva i budi se, dok se jednog jutra ne probudli potpuno sijed. 
Ali, i potpuno sijed, on nastavlja da traži nešto najljepše i najglavnije





Djorđe Balašević  
Jesen stiže Dunjo moja




Đorđe Balašević - Sloboda-ne!

Na tamburu sam metio ključ,
Do zadnje epizode ovog ružnog sna,
 Odroni se srca komad,
Nisam pevo od onomad.
Pitaj kad ću?
Bog 
sveti zna...

A u mutnoj reki topi se brod,
U džepu pesak a u ušima voda.
Kad već pričamo o tome, što ja braćo s njima tonem,
Ja sam putnik s jednog sasvim drugog brod




M.M.Antić




Sad imam odgovor kako se stiže samome sebi malo bliže,
unutra negde gde su nam kosti zlatne od ludosti i od mladosti.

Sad imam odgovor kako da ronim duboko u svoje bistro oko i da u duši nežno zazvonim i volim i verujem duboko.

Dublje od svetlosti. Dublje od Svemira. Dublje od svojih tajni i nemira.

 Dublje od svoga najdubljeg sna. Dublje od svoga najdubljeg dna.


ღ Veza Muminović ღ
sLiKe : 1 , 2, 3, 4.





U životu treba biti kao patka!
Iznad vode izgleda savršeno mirno,
a ispod vode vesla kao sam đavo.





Zlato se u vatri probira, 
čovjek u nevolji.





Kada počne padati kiša u tvom životu, 
gledaj gore umjesto što obaraš pogled.
Bez kiše ne bi nikada nastala duga.




Ima više savršenstva u običnoj
 kapljici vode,
 nego u svim strojevima, 
koje su izmislili ljudi!





Hello World ♥  
ஐ Lily of the West ஐ

I'm someone who believes in the power of the moment.




Meša Selimović 

Derviš i smrt

"Ljubav je valjda jedina stvar na svijetu koju ne treba objašnjavati ni tražiti joj razlog.
Pa ipak to činim, makar samo zato da još jednom pomenem čovjeka koji je unio toliko radosti u moj život."
 "Bez te tačke za koju si vezan, život nije odlaženje i vraćanje - nego lutanje." 
"Na šta god da se odlučim, morat ću da učinim ja, sam.
 Bilo da oprostim, bilo da namirim."



Lucius Annaeus Seneca


Na mirnome moru svako je dobar kormilar.



Lunjo 
Balašević


Lunjo
 Zlobnice graknu, al da te taknu ne smeju nikad
 Jer duplikati prvi će znati ko je unikat
 Kad nasrne svet, ti obraz okreni 
Bog dotakne cvet što nikne u seni 


Ti uvek znaš najbolji način, s tobom lako branim naš tron 
Ti si ta nit, taj retki začin koji daje poseban ton 
Ti uvek znaš magične reči Ti ćutiš puno, tiše od svih
 Ti imaš smeh koji me leči 
Ti i od psovke načiniš stih



Отац Тадеј

 Човек је мала јединка али може да буде извор великог добра и великог зла у зависности од својих мисли. Човек треба да сe труди да буде добар и благ. Ако су му мисли мирне и тихе и добре, пуне љубави и доброте он има мир у себи и тај мир зрачи из њега на његову породицу, на његове пријатеље, на колеге на радном месту, на читаво друштво и државу, на цео космос.



Mudrosti ♡


Nije zec kukavica, nego sebe čuva.
ruska






Šukar & Bajaga (live) -
 I nek svemir čuje nemir




 Danima sam se mučio da je noktima oljuštim sa površine talasa. 
I nije mi uspevalo. 

Mreža




Nismo htjeli il` nismo smjeli? 
Vrag bi ga znao.








"Samo mornari i zvezde znaju da večno namiguju i večno traju " 

M.M.Antić







"Jer samo trenutak, 
a ne veliko vrijeme nosi promjenu ,
makar ona neosjetna bila za naša slaba čula."

 K.Kiril 
Pupak svijeta



Vladika Nikolaj Velimirović ♡ ⊱╮
 Dani poraza teže se zaboravljaju nego dani pobjede.




 LJ U B A V , 
ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI,
 CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI, 
SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU, 
VIHOR U JEDNOM UZDAHU, 
GROM U JEDNOM DODIRU, 
HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU ! 


By JoRdaN Aleksić

Nema komentara: