♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. srpnja 2018.

" Pas" ~ Čarli ( priča o pudli, mužjaku )






Na sebi je imao šareni džemperčić, 
a na šapama roze čarapice. 
Čarli skandalozno izgleda.
Nisam rekao ko osuđuje, 
ali njegov stajling je stvarno previše
 za moj istančani
 ulični senzibilitet...

Čarli je skroz normalno pseto,
 samo u roze čarapicima. 
moguće da ja imam predrasude.
Povrće i roze čarapice
 i ceo taj fazon igračke na baterije
 mene smore za medalju,
pa sam sklon da ishitreno 
donosim zaključke.

A kad mi je taj pas prišao,
 kad sam ga onjušio, kad smo se razumeli, sve sam shvatio. 
On uopšte nije u fazonu tih čarapica. 

Njega dečka satire zov divljine, 
ali stege kojim ga sputavaju karte koje su mu podeljene u ovom životu 
ne daju mu da prepliva reku, 
da pusti da mu se pocepaju čarapice 
i istruli džemperčić, i živi kao što bi voleo. 
Umesto toga Čarli stremi toplim , zatvorskim ljudskim zagrljajima, i onesvešćuje se po kafanama. 
Osim toga. Čarli je skroz okej tip.

1 komentar:

Lily ~ Krin kaže...

For The Power Of The Moment Now And Forever