♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. srpnja 2018.

Pas ~ priča Najlakše ~ Ivan Tokin




Otišao sam jer sam morao. 
Jer su me zvale livade, poljski miševi, reke, brda i planine, zvale su me šume i sve životinje u njima, zvali su me glad i hladnoća, 
zvala su me mnoga sunčanja i bezbrižni trenuci na nekim proplancima gdje ću ležati sit spokojan.  
Nedostaje mi već, 
ali kako odmičem sve mi manje nedostaje. 
Nozdrve mi se pune slobodom,
burazer je tu, idemo.
Idemo nekuda.
Idemo da vidimo šta ima negde.

Ivan Tokin

Nema komentara: