♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

4. srpnja 2018.

Pas ~ Ivan Tokin



Lepo je

Lepo je kad se ženke kreću, 
kad mašu svojim glavicama, kad se mršte i reže, 
kad ništa ne razumejua sve znaju, kad tapkaju noktićima po betonu, kad mirišu na sve što je važno, kad mirišu na sve što se broji, lepo je kad mi 
njihovi mirisi otimaju razum. 

Lepo je kad nestanem u njima,
 kad od mene ne ostane ništa 
osim nagona, 
lepo je kad me taj svet proguta i kad me posle izbaci na suvo, isceđenog, 
iscrpljenog i srećnog. 

Lepo je kad me izbaci spremnog da umrem istog trenutka, 
presrećan, 
omamljen lepotom.

Nema komentara: