♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

4. srpnja 2018.

Pas




Lepo je

Lepo je dok mi čuka lupa kao da će da iskoči i duša mi je samo tada mirna.

Lepo je kad mi pulsira u slepočnicama kao da ću da riknem sad, 
kad mi vene i arterije jedva izdržavaju ono što im srce šalje, lepo je.

Kad se valjam po travi da osetim planetu na kojoj živim,
 i dok me planeta češe po leđima, ja joj vraćam isplaženim jezikom koji mi preko usana visi na stranu. 
Planeta voli kad se valjam po njoj.
Ona zna da je to dobro za sve nas

Ivan Tokin

Nema komentara: