♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

29. lipnja 2024.

Meduze žive zauvek dok ih ne uhvatiš, Nađa Petrović





Kada dune vetar, grane različitog drveća se upletu, svaki dodir izaziva drugi dodir, svaki šum izaziva drugi šum. 

Sve se povezuje u uzročno-posledičnu mrežu.

 A sve je ipak mirno. I postojano. I prisutno. I ja sam deo te kompleksne mreže.

 Ja stojim nasred nje i osećam kako diše, kako postoji. I ja postojim. 

Osećam kako je sve uvezano, kako ne može da postoji jedno bez drugog, kako je sve što se ikad desilo dovelo do baš do ovog trenutka i ovog zvuka šuštanja drveća koje nigdje nikada neće zvučati baš ovako.

 Sve je uvezano, prošlost, sadašnjost i budućnost. 

Sve što sam ikada dodirnula, videla, doživela, dovelo je do ovog momenta u vremenu u kojem stojim i gledam ispred sebe borove iglice koje šušte, a u njima čujem večnost.

Osećam da je sve tu i skupljeno je u ovaj trenutak koji je sada, jer, dok ja stojim i upijam ovaj prizor, sve te stvari su u meni, neizbrisivo. One čine ono što jesam. One su se zauvek desile. 

One čine ono što jesam.

Nema komentara: