♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

21. kolovoza 2015.

For my eyes only and soul III ஐ "IN THE WORLD NOTHING IS LARGER THAN TENDERNESS." ஐ

Najljepse ღ7Ϡ₡ღ pletenija 




Srce lupa kao vojni bubanj
To je opasan znak... 
Imam krizu
 uvek kad ste blizu 
pada mi na oči mrkli mrak








Osho ஐ⊱╮
Slobodu ne možete da date , možete samo da prihvatite slobodu druge osobe.

Crvena Jabuka 
 Vjetar se vezat ne može ஐ

                                  
                        



ஐ Herman Hesse ஐ 
Gledao je oko sebe kao da prvi put vidi svijet.
 Lijep je bio svijet, bio je šaren, 
neobičan i zagonetan, bio je svijet! 
Tu je bilo modro, tu žuto, tu zeleno, plovilo je nebo i rijeka, 
stajala šuma i gorje, 
sve lijepo, sve zagonetno i magično, i usred toga on, 
probuđeni, 
na putu k samome sebi.






Ivo Andrić ஐ
 Imа tаko čаsovа u čovekovom životu koji vаzdа ostаju u sećаnju, 
kojimа vreme - ubicа svojim lukаvim nаčinimа ne može bаš ništа.
 Zаsipа ih peskom svаkidаšnjih dogаđаjа, rаsteže do pucаnjа niti koje nаs sа njom povezuju, а uspomenа ne hаje,
čаk bogаtijа i svežijа vremenom postаje."






Inteligentna osoba 
ne može da bude poslušna ,
 poslušna osoba mora da izgubi deo svoje inteligencije.
Osho ஐ




Ljubav nije veza. 
Ljubav vezuje ali nije veza. 
Nešto nelogično uvek će ostati u srcu ஐ 
Osho ஐ






Ko logičkim riječima može izraziti efekat koji na nas ima muzika? 
To je vrsta neuobličenog, po dubini nedosezivog govora koji nas vodi na rub beskraja,
 i dopušta nam da se za tren u njega zagledamo.







Poznavala sam u detinjstvu pticu srca sitna kao lešnik,
 a umrla je već u treću zoru kad su joj ljudi oteli gnezdo i goru.

I sećam se nekog starog tužnookog pseta koje je imalo snage 
da skapa od žalosti kada je nestalo drage ruke iz koje je primalo milovanja,
 udarce i kosti. 

Samo sam ja preživela smrt voljenih bića, 
i mnogo mi se dragih prijatelja izgubilo u dubini mraka, 
preživela sam niz izdaja i kleveta i rastanaka
 i opet mi se hoće
 i 
sunca
 i 
sveta



♫♪♫ Lily's music ♫♪♫    

Julio Iglesias. Mammy blue






Lily of the West ஐ
56639



"KAO I JUČER" ஐ 

" Pogledom me milujes k'o da me dodirujes i svaki put kao da je prvi 
Ja stalno mislim prestat ce iz cista mira nestace al' pozuda ne prestaje ti si mi u krvi "




ஐ Je t'aime ஐ


Angelus Silesius
 "Čovječe, zaviri prvo u sebe sama.
 U potrazi za kamenom mudraca ne moraš prvo putovati u strane zemlje."







ஐ ALL THE BEST ஐ


Not only for your birthday than your every day 

Only a fraction of what you want will be enough



to be happy life whole 




ஐ Alhemicar ஐ Paolo Koeljo

" A onda se mladic okrenuo ka Ruci kojom je sve zapisano.
 I umjesto da joj štogod kaže , 
osjetio je da čitav Svemir šuti , te je i on zašutio. 
Nekakva snaga Ljubavi potekla je iz njegovog srca i mladić je stao moliti ."




Miloš Crnjanski - Mizera ஐ




" Stid nas beše domova cvetnih, zarekli smo se ostat nesretni,
 bar ja i Ti.
 U srcu čujem grižu miša, a pada hladna, sitna kiša. 
Gde si sad Ti ? "




ஐ Bajaga -
 Još jednom ஐ 



Paulo Koeljo ஐ

Moje srce je već tamo…
ostatku mene lako je da ga prati.“ ஐ




Rade Šerbedžija ஐ
Imam pjesmu za tebe ஐ 




ஐ ŠekspiR ஐ 
Ljubav nije ljubav koja se mijenja kad naiđe na promijenu ili odlazi sa onim koji odlazi.
 O, ne! 
To je vječni putokaz, snažan i ničim uzdrman.
 To je zvijezda vodilja svakoj izgubljenoj barci čija je vrijednost nepoznata, ali ne i veličina. 
Ljubav nije igračka vremena, mada rujne usne i obrazi pod zamah njegova srpa dolaze. 
Ljubav se ne mijenja sa njegovim kratkim časovima, nedeljama, ona traje vječno, 
do samog sudnjeg časa. 
Ako je ovo greška, dokaži mi ili ja nikada pisao nisam, a čovjek volio nije.”


♫♪♫ Lily's music ♫♪♫

The Rolling Stones - Wild Horses






ஐ Ameno ஐ 



ஐ Jovan Dučić ஐ 

Večernji sutoni govoriće ti o Smrti, a tišine o Zaboravu. -
A ti ćes odgovoriti sutonima i tišinama: 
"Ima nešto što ne umire za ljudsko srce, a to je nerasudna ali nenadmašna vera u nerealno i nemogućno.
I ima nešto što stoji iznad sudbine čoveka, 
a to je Ljubav koja je, kao i Smrt, uvek slepa moć prirode, 
a ne cilj čovečje sreće 
ili 
nesreće."


ஐ U svakom slucaju te volim ஐ 






ஐ Flower fairy tale Rhapsody.



You will open a flower fairy tale, click on the picture of the lily.



Lily of the West ஐ


"Može se kad se hoće, ako se hoće tako da pucaju kosti onima koji tako neće". ...


*¨*✿ Када те непријатељски чин натјера на добро дјеловање , а не на зло , велик си. Када си тим дјело...




"Forgive others not because they deserve forgiveness, but because You deserve PeacE. " ...


.Istinu upoznajemo ne samo umom, nego i srcem. ✿*¨*•. .Svaku istinu ne moŽemo kazati, neku zbog samih sebe...


♥✿⊱╮ The fire is not quenched the fire ♥✿⊱╮ .


Very , very interesting Naucila sam ♥✿⊱╮ ♥⊱╮ Lily of the West ♥⊱╮ - ...


O, sveca mu... Pišući pesme uvek sam gledao u nebo, čičkao stihove sa oblacima, pticama i zvezda...



                                     ♥ 


Flower fairy tale ♥✿⊱╮
 Rhapsody ♥✿⊱╮

 You will open a flower fairy tale, click on the picture of the lily.



" Rat nisu ruševine kuća i poginuli ljudi, 

već su rat u stvari ruševine ljudi 


koji su taj pakao prošli."










♫♪♫ Lily's music ♫♪♫








 ♫♪♫ Lily's music ♫♪♫    

Queen - Love Of My Life      








 ♫♪♫ Lily's music ♫♪♫    

Queen - Too Much Love Will Kill You


♫♪♫ Lily's music ♫♪♫

George Michael - Careless Whisper




♫♪♫ Lily's music ♫♪♫          

LIONEL RICHIE - HELLO






 ♫♪♫ Lily's music ♫♪♫  

Summer wine - The corrs and Bono
        





♫♪♫ Lily's music ♫♪♫

Peter Gabriel - The Book of Love





♫♪♫ Lily's music ♫♪♫ 

Eric Burdon - Wait (Srpski prevod)





♫♪♫ Lily's music ♫♪♫   
       
Annie Lennox- I put a spell on you








 ♫♪♫ Lily's music ♫♪♫          

 U2 - One



Nježno , nježno ,  nježnije....


                                                    

Toše Proeski








"Ne teče to rijeka, već voda, 
ne prolazi to vrijeme, nego mi ஐ





    ♫♪♫ Lily's music ♫♪♫   

Mr Big - Wild World