♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

17. srpnja 2015.

♥⊱╮ For the power of the moment and power-clockwise and power fairytale for the July illuminations ♥ ⊱╮










You will open a flower fairy tale, click on the picture of the lily.



        





You are in the unreal world of
 "Lily of the West". 
If the real world 
"over his head", 
then you are in the right place. 
This is a nice world.
 But I do not know if I love him or kill him? 








 Dok su obale u svađi Vode će mirno proticati. 
 ♥✿⊱╮








U slučaju da sutra nikad ne dođe ja ću reći da te volim ovoliko







TAMAN ODRASTEM~TI PODETINIŠ. TAMAN PODETINJIM ~ TI ODRASTEŠ.

UVEK MI BEŽIŠ ZA JEDNO JUČE. UVEK SI DALEKO ZA JEDNO SUTRA.



                                  Bez vremena i roka    
       

Ti poznaješ samo one puteve  
Što prolaze Od srca i oka 
Ali to nije sve 
Ima puteva što su se ispružili pred nama 
Bez javnog traga kolovoza 
Bez voznog reda 
Bez vremena i roka 








"Voleo sam te trenutke provedene sa tobom, podsećali su me na šetnje oazama. 
Tako, tim trenucima razoramo vreme, menjamo mu oblike ,približavamo daljinu."




O ljubavi znam ono malo što su me naučile oči onih koji su me voljeli 





Milioni zvijezda i milioni sunčevih sistema su mrtvi, 
jedino na ovoj maloj planeti zemlji - ništavnoj po svojoj veličini,
proporcionalnoj najsitnijem dijelu prašine - život se dogodio.
Ovo je najsretnije mjesto u cijelom planetarnom sustavu. 





" Nikad ne možeš biti toliko glup,
 koliko ja mogu da budem gluv. 
Nikad ne možeš da budeš tako alav, 
koliko ja mogu da ti dam. 
Nikad ne možeš toliko da srušiš,
 koliko ja mogu iznova da sagradim. 
I nikad, 
ali, ama baš nikad, ne možeš da budeš toliko zao, 
koliko ja mogu da budem dobar.”



Pokloniću joj nebo ✿⊱╮








♥✿⊱╮Do not touch in my sky ♥✿⊱╮

"Ono što krasi pustinju, 

to je što se u njoj negdje skriva bunar."






" Umrijeti žedan kada se hurmine palme već ukažu na horizontu "






"Pomnožimo li sve prijatelje 
i podijelimo sa svim neprijateljima,nismo li opet sami?" 




"Neki ljudi nas osvijetle srcem 
i nosimo biljeg njihove duše 
za sva vremena."



Lunjo, 
sad ću ti reći i više nikom i više nikad svako je od nas ponekom sličan
 al' ti si unikat




I tako, 
u mastiku suza kane muti času, 
pa i dane zamuti
 ja sam sebe manji komad veći deo čini 
nomad 
a taj čudak nešto bunca 
njemu nikad dosta sunca

Balašević







Rijetki ljudi nađu šifru do vašeg srca
 i tu ostanu zauvijek



U jeziku ljubavi, ono što se kaže,
 nije bitno; 
bolje reći, to je način na koji je nešto rečeno.
Sadržina, riječ, više tu nije bitna 
Sadržaj, poruka je tu važna. 
To je sada razgovor srca sa srcem,
a ne diskusija uma sa umom. 
To nije debata: 
to je zajedništvo. 
Zato je to rijetkost.




"A kada počnu košmarne zime, 
ako se spoji decembar s majem, 

šapni u sebi moje ime, 
i ja ću znati da još 
trajem."






„Ne uživam ja u vama, to je nešto veće i od vas i od mene, nešto što sam otkrio,

neka vrsta simfonije, neka vrsta orkestra svira u vašem prisustvu. 

Ali, kad odete od mene, orkestar ne prestaje da svira. 

To je orkestar širokog repertoara i nikad ne prestaje da svira".









U GUSTOJ MAGLI JEDINO SVJETLO U GLUHOJ NOĆI JEDINI GLAS ZNAM, 
TI SI 
I KAD DOĐE VRIJEME DA NAPUSTIM TIJELO BUDEM 
ALI 
NIKADA, 
NIKADA TEBE













Zbog nje 
se rime raspare i naruše.
I sve bi htele da se njoj 
prilagode





Kada se dva plamena ukrste 
nastaje velika 
vatra ♥





Now the sun's gone to hell 
And the moon's riding high 
Let me bid you farewell 
Every man has to die 
But it's written in the starlight
 And every line on your palm 
We're fools to make war 
On our brothers in arms 









Od svih molitava koje sam danas čuo,
 ova je najljepša jer dolazi iz jednostavnog i iskrenog srca.




Kud god da krenem stignu me talasi, do mesta gde duša se nalazi, 

Tamo još uvek stoji otisak usana, davno si ga draga tu stavila.





I svaki put kad budeš komadić sebe dao 
 i svoje snove svetu po vetrovima slao
 ličiće jutro 
na tebe.
 






Daljine 
nisu
 to 
što se za dušu primilo 
pusta su to polja nade 

barikade 
između 
nas  








Zaboravili smo put za natrag.
 Ostali smo zarobljeni u lavirintima 
Dvorane igračaka, 
na širokoj pozornici kojom lutamo 
i prevrćemo naše 
dječije blago 




 
Hiljade ljudi živjelo je bez ljubavi,
bez vode nijedan.















"Pitam se ne svijetle li zvijezde radi toga da bi svatko od nas mogao pronaći svoju."






I ništa te kao ne boli








Ti si svo ovo vrijeme ostala dijete , nevino čisto do srži , 
a ko je ikad 
igdje na svijetu vidio djete 
da mrzi ?







Ista daljina, merena raznim potrebama,

može da bude tu negde,
 ili
 da bude čak tamo










"Veliko ima dubinu, 
zato što raste iz sebe.  
Visoko mi je sumnjivo, 
zato što raste iz drugih."




Čovek 
je nomad po srcu svom, po misli svojoj, 
po idealima svojim.

On je nomad po volji božijoj, 
koja ga je stavila među 

ogromna prostranstva
 neba i zemlje.



Unatoč 
neizgovorenim riječima , 
unatoč tišini među nama,
"ono" 
što nosimo u sebi je
 još uvijek
 ljubav



Život je more, pučina crna, po kojoj tonu mnogi što brode.

Nije mi srce plašljiva srna. Ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose me struje. Oseka sreće, a tuge plima. 

Šiba me nebo bičem oluje, al' još se ne dam i još me ima.


Mogu proći 
stoljeća , 
mogu ti i umrijeti ,

 ti me nisi prestala  

nikad nećeš
 prestati



Ne bira se ljubav kao ni smrt. 
Sve je u knjigama duboko pod morem zapisano.
 Jezikom neznanim nama, nebesnim pismenima.

Niti se oduprijeti možeš niti preskočiti dan. 
Kao što ne možeš tuđi san usniti niti okom drugim vidjeti. 
Volio bih da nisi ti ona koju 
u ovom času volim. 






A sutra ću poći na planinu, 
neka mi se oči napiju
" visina, daljina "
da s ovim sjajem pođem prema teškim danima.





Ako niste nekome razlog za osmjeh , ne budite razlog
 ni za suze.





Duri se i zvocaj,
 zaslužio sam kad nisam umeo da volim k’o sav normalan svet, 
već nekako najviše na svetu 
i
 nekako do 
kraja života.






" Stavljala sam ti tačke zareze i apostrofe.
Ništa ne krijem. 
I nemam, stvarno nemam za čim da žalim
Jer, ja sam hodočasnik
 i 
ljubav je moj 
Jerusalim."





"Šta ako zaspiš i šta ako spavajući sanjaš?
I šta ako u svom snu odeš na nebo i tamo ubereš čudan i nepoznat cvet?
I šta ako, kad se probudiš,on još uvek bude u tvojoj ruci?
Šta tada? " 

Dipak Copra






" Vi uopće ne ličite na moju ružu, 
vi još ništa ne značite. 
Nitko vas nije pripitomio, i vi niste nikoga pripitomile.
Vi ste kao što je bila moja lisica. 
Bila je to obična lisica slična stotinama drugih.
Ali ja sam od nje napravio
 svog prijatelja,
 i 
ona je sada 
jedinstvena na svijetu."




LJ U B A V , 

ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI,
CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI, 
SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU, 
VIHOR U JEDNOM UZDAHU, 
GROM U JEDNOM DODIRU,
HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU






Ne pitaj me
da l' je zima dok po rosi s ciganima brilijante za kravatu biram.
Ne pitaj me zašto 'tice ne sleću na svake žice,
o ne pitaj me nikad zašto sviram. 







Koji ključ otvara vrata  koja nisu
 ni na nebu ni na zemlji ?





Kraj putovanja ~ Branko Miljković





Ljubav nikad nije završena. 

Čega ima ljudskog u patnji? 

O čuj Dan odjekuje. 

Nepokretne zvezde stoje. 

Prazne ruke prazno srce pusta sena 

I nema mene al ima ljubavi moje.








Thank you for your visits. 
For the most beautiful page on the blog
As of today there is
52631

LilY