♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. ožujka 2014.

*¨*✿**** E.M. Remark *¨*✿****


*¨*✿****  Tri  ratna druga  ***¨*✿**** 


"Ostadoh sam. Posamtrao sam stare, osvijetljene mape,

 lađe s požutjelim jedrima, i mislio na nju.

Rado bih je pozvao telefonom, ali sam se prisilio da ne učinim to.

 Htio sam da ne mislim na nju toliko.

 Htio sam da je primim kao neočekivani dar  koji donosi sreću,

 dar koji je došao i koji će otići, samo toliko i ništa više.

 Nisam htio dopustiti da se u meni razvije misao

 da bi ovo moglo biti nesto više.

 Znao sam i suviše dobro da svaka ljubav nosi u sebi i želju za vječnošću.

 Otuda i njene vječite muke.

 Ne ostaje ništa.

 Ništa."



*¨*✿****E.M. Remark*¨*✿****