♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

22. ožujka 2014.

Laku noć ,njene pospane oči





Koliko to na njoj ima tajnih mesta
 koja bih želeo da poljubim?
Ali, ne sad. Jednom. Možda…
Ja sam momak staromodan. 
Prevaziđen. 
Po mojoj religiji, moja želja je samo pola želje…
Lepo sanjaj, mali mišu nabareni.

 Ko zna da li ceš mi ikad više biti tako blizu? 
Možda ću se kajati, 
možda ću jednom morati da se napijem svaki put 
kad se setim ove noći.


Neka…
Ako ikad budemo spavali zajedno, 
to će biti onako kako sam zamislio. 
I kako Bog zapoveda. 

I niko neće spavati za vreme tog spavanja.
Laku noć, njene pospane oči…