♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

2. travnja 2014.

Senses



Slikovni rezultat za sljez gif
Tako vidimo,
 čiste električne impulse
u pokretu s poetičnim asocijativnim spektrom
od roja krijesnica,
zvjezdanog neba do svjetlosnih impulsa







Slikovni rezultat za sljez gif


The only clear sense -
It was touch her ​​and my hands. 
All other general  
and not senses.






Slikovni rezultat za sljez gif

Kako da zadržim dušu, da mi ne dirne tvoje?
Kako da se s njome vinem k drugim stvarima što postoje?
Ah, rado bih se sakrio u tami kraj izgubljenog nečeg koje stoji na tihom, 
strašnom mjestu nekom što ne treperi od dubina tvojih,
ali sve što nas dirne, to nas slije skupa kao gudalo što dvije žice jednim glasom daje.
Gdje smo? Na kojem glazbalu to zvuci? I koji igrač ima nas u ruci?
O slatka pjesmo.

Rainer Maria Rilke







Hoću li te čekati? 
Pa rekoh ti,
 čekaću te do kraja vremena.
Jer među nama postoji nešto što 
ne prolazi s vremenom."

Slikovni rezultat za sljez gif


Volela sam da volim više nego što je uobičajeno.
Zato moji snovi nisu imali kuda da odu.
Pa sam se do zemlje savila.
Ostavite noću prozore otvorene.
Ostavite ih da snovi mogu slobodno da odu
da se pretvore u vetar,pero,oblak,prah...

Da vas nikada ne zabole...


 A ja još ni danas posigurno ne znam kakve je boje 
sljez. 

Znam samo da u proljeće iza naše potamnjele baštenske ograde prosine nešto ljupko, 
prozračno i svijetlo pa ti se prosto plače,
 iako ne znaš ni šta te boli ni šta si izgubio.

Bašta sljezove boje