♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

20. travnja 2014.

Iz Malog princa



Šta znači to pripitomiti?
To je nešto što se davno zaboravilo, reče lisica. 
To znači ,stvoriti veze...
Stvoriti veze?
Naravno, reče lisica. Ti si za mene samo mali dečak sličan stotinama hiljada drugih dečaka. 
I ti mi nisi potreban. 
A ni ja tebi nisam potrebna. 
Ja sam za tebe samo lisica slična stotinama hiljada lisica.
 Ali, ako me pripitomiš, bićemo potrebni jedno drugom. 
Ti ćeš za mene biti jedini na svetu. 
Ja ću za tebe biti jedina na svetu...
Počinjem da shvatam, reče mali princ.
 Postoji jedna ruža... 
mislim da me je pripitomila

Nema komentara: