♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

19. travnja 2014.

Jedan klovn



Jedan klovn mi je davno rekao kako smo sami odgovorni za svoj životni put,
kako sami odlučujemo o svojim sudbinama i kako,na kraju,
opet sami plaćamo cijenu svojeg izbora.
Rekao mi je kako se svako malo nađemo ispred semafora i kako u jednoj sekundi moramo odlučiti u kojem ćemo smjeru poći.


S time da i jedan i drugi put nose svoju cijenu.






Jedna striptizeta mi je rekla kako nitko od nas ne bira svoju sudbinu.
Svakog jutra pokraj našeg jastuka padnu nove karte,
i mi smo samo tu da odigramo što je moguće bolju partiju.
Ja stvarno ne znam ko je od njih dvoje u pravu .
Ali znam da u pustinju nećeš otići praznih ruku.
Nosit ćeš štafetu sa svim pitanjima koja čekaju odgovor.