♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

13. travnja 2014.

Bašta ljiljanove boje ღ Beautiful garden lily colors ღ




ღ  Čuvaj se ljubavi koja
 „nije to to“.








Važno je s kim gledaš u zvijezde.
Inače su samo obične svijetleće tačkice.











Na tragu sam da otkrijem gdje nisam.ღ






















ღ  Čim ti brojiš dane 

od kako ne pričaš sa nekim
-džabe ćutiš.














ღ Uvijek propustim da popustim prva.  








Vodite me u moje prirodno stanište…u neki 19. vek.




ღ  Ove što su me pročitali,
pozivam da me prevedu. 









ღღღ

Jednom pričah potoku o moru,

a potok mišljaše o meni da sam

obični maštoviti hvalisavac.
A jednom pričah moru o potoku,
i more mišljaše o meni da nisam ništa do klevetnik koji voli da
omalovažava.

ღღღ