♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

16. travnja 2014.

Misterija ljubavi ~ Balaševićevog D ` mola

Duša nema težinu, 
ali
 može da pritiska jače nego
 olovo. 




U našoj noći sve je isto

ista su nam jutra kao i nekada. 

I mi smo isti i ono u nama.















Znam da ništa nisam rekao , 
ali misao kojom sam te dozvao imala je zvuk koji odzvanja u utrobi odbija se od neba  
i vraća se poput najlepših stihova.
Znam da dolaziš kad samoća zna potrajati.
 Tu si, mada te ne mogu dodirnuti.
Tu si, i sve što zamislim
postaješ.




Život je širi od svakog propisa.  
Moral je zamisao, a život je ono što biva.
 Kako da ga uklopimo u zamisao, a da ga ne oštetimo?
 Više je štete naneseno životu zbog sprječavanja grijeha nego zbog grijeha.
 Onda da živimo u grijehu?  
Ne.
 Ali ni zabrane ništa ne pomažu.
 Stvaraju licemjerje i 
duhovne bogalje.







 Nikada nisam pisao po danu. 
To je kao da trčiš kroz tržni centar potpuno go.
 Svi mogu da te vide. 
Noć to je vrijeme kad vježbaš trikove stvaraš magiju.
Kad bismo imali izoštren vid i osećaj za sve ono obično u ljudskom životu, 
 bilo bi kao da čujemo kako raste trava 

kuca srce veverice 
 i
 umrli bismo od buke
 koja se nalazi s druge strane 
tišine. 







neba i zemlje,

zemlja bijaše pusta i prazna i tmina na površini 

bezdana .













 E, 
tiŠinE ne MoŽeŠ PokLaNJatI sVimA.
U tišine stane iskrenost i ono što jesi,
 ti.  
Tišine ne lažu.







sva naša konstitucija koja nas čini različitima.

 I ako nas već nešto čini raznovrsnima, 
to je želja u tebi da budeš i želja u meni da budem.
I sve što nas čini harmoničnim u bilo kojem suodnosu jeste jedan skromni zahtjev:

 "Pusti me da budem",

 koji nužno uključuje jednu drugu rečenicu cjelovitog pristanka:

 "Puštam te da budeš"








Svijete, kad umrem
  sačuvaj u svojoj tišini
 samo jednu misao za mene:
Volio sam.







A kada počnu košmarne zime,  
ako se spoji decembar s majem, 
šapni u sebi moje ime, 
i ja ću znati 
da još trajem.