♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

16. travnja 2014.

STARI PJER



Pokušaj,
 zamisli da ti je lijepo,
 i da sam ti potreban. 
Ako se dovoljno uživiš,
 biće gotovo istina. 
Meni je već lijepo, 
potrebnija si mi od vazduha, 
večeras,
 uvijek, 
napolju je ledeno,
 ničeg nema.
 Zagrli me jače, 
priveži me uza se 

za ovo mjesto




Shvatio je 
da mu je ona ne samo bliska,
već 
da sada ne zna gde prestaje ona, 
a počinje
 on





Oči su ogledalo duše



Kada biste 
mogli birati,  
što biste odabrali? 
Biti ruka koja daje 
ili 
ona koja prima?




Bilo jednom,
 a možda i nije bilo.
U celom svetu kad pišu bajke
 - bio jednom,  bilo jednom, uveravaju te da je to
 istina.
Jedino u Zakavkazju počinju bajku: 
Bilo jednom,
 a možda i nije bilo.
Ti veruj ako hoćeš, a možda i ne moraš.
Kad je reč o meni - stvar treba završiti zakavkaski 
Bio jednom, a možda i nije bio.


M.M.Antić




Samo djeca znaju što traže.

Stari,Pjer