♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. listopada 2015.


Не мучи ме несаница што себи нешто приговарам, 
никакво зло нисам учинио 
никоме, 
а
 добра сам учинио колико сам могао, 
али 
то није за причање, 
причати о учињеном добру значи испрљати га.




[ஐ Lily of the West ஐ] 

Umotaj me i sakri
me od svega
zadrži sjećanja, zaštiti me
i opet nešto slaži


[ஐ Lily of the West ஐ]  7. razlog zašto nećeš uraditi ništa od svog života

7. 
Zato što ne možeš da prihvatiš istinu

Zato što odbijaš da priznaš da ne znaš stvari koje ne znaš.

Zato što ne postoji tekst na Internetu koji će ti nadoknaditi sve vreme koje si 
proćerdao u životu.


Čak i kada bih ti sve objasnio sačekao bi do sutra da uradiš nešto. 
A svet će se do tada potpuno promeniti.


Zato što i kada misliš da nisam, 
ja jesam svestan sveta oko sebe.


Zato što misliš da te nisam primetio,
 ako to nisam pokazao.


Zato što hodaš sa glavom u svom dupetu, nesvestan sveta oko tebe, blaženo ignorišući svet koji je tako blizu da bi mogao da osetiš njegov ukus samo ako bi otvorio usta.
 A onda bi shvatio koliko je samo 
istina ukusna.


Zato što bi se odmah navukao na njega. Shvatio bi svoje nerazumevanje 
a onda bi konačno razumeo da je jedina stvar koja te sprečava da uradiš nešto neverovatno zapravo - 
ti sam!

Nema komentara: