♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

4. listopada 2015.

Ако тако кажеш ♥ღϠ







Ако тако кажеш

не преостаје ми ништа него да се сложим .





ღϠ Sve je previše i nedovoljno istovremeno.

Ostaješ moja zvijezda među milionima.

I previše i nedovoljno ♥ღϠ





Nije kao Japanka ali slatka je.
( Daj mi Japanku )



♥ღϠ The sun comes from you ♥ღϠ

Nothing Else Matters - Gabriella Quevedo








Poželite nešto danas. Možda se čudo dosađuje!





Dajem ti verse i note

sve moje šarene perle na dar

još te mogu pjesmom kupiti

lukavo i slatkorječivo

još uvijek mogu ti podvaliti ljubav







Svako se brani svojim oružjem,
još uvijek nije iskovana
sablja 
koja može sjeći naše mjesečine,
nasmijane zore i

tužne sutone



Leonard Cohen ~ Dance Me To The End Of Love