♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. listopada 2015.

Mahatma Gandhi


Ma koliko bila okorjela nečija 
ćud,
 rastopit će se na 
vatri ljubavi. 
Ako se pak ne promjeni, 
to znači 
da vatra nije bila dovoljna jaka.


Abdulah Sidran



Šta to radiš, sine?

Sanjam, majko. 
Sanjam, majko, kako pjevam, a ti me pitaš, 
u mome snu:
šta to činiš, sinko? 
O čemu, u snu, pjevaš, sine? 
Pjevam, majko, kako sam imao kuću. 
A sad nemam kuće. 
O tome pjevam, majko. 
Kako sam, majko, imao glas, i jezik svoj imao. 
A sad ni glasa, ni jezika nemam. 
Glasom, koga nemam, u jeziku, koga nemam, o kući, koju nemam, 
ja pjevam pjesmu, majko. 








Nema komentara: