♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. listopada 2015.

Jovan Dučić





Kod žena je urođeno 
da vara na malo i na veliko, svesno i nesvesno,
namerno i nenamerno, a vrlo često i bez ikakve zle namere, 
i čak sasvim često iz najbolje namere:
 u najviše slučajeva,
 samo da bi se većma dopala. 
Ali jedna žena samo vredi koliko voli,
 a ona vara i kada
najvećma voli.
 Ima žena koje nikad ne kažu laž,
 ali 
nikad ne kažu celu istinu.




ஐ Lily of the West ஐ
Isidore Dankan



Like ants in a colony we do our share
but there's so many other fuckin 
"insects out therel"




Otac i sin


Sin:"Tata,šta žene hoće?"
Otac:"Sve!"




Eden se prvi put spominje u Bibliji.
U hebrejskom jeziku ova riječ ima dva značenja:
eden - sreća, zadovoljstvo, užitak; 
Eden - kraj u sjeverozapadnoj Mezopotamiji.



Samo kamenje oblik ne menja
noć me razbila na sto delova
a ja sam nikad neću moći
da ih pokupim da se sastavim

Svet je predgrađe grada Edena
imam užasan strah od vozova
pa bi da da me usne njene
da me uveče od sveg izleče

Nema komentara: