♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

20. listopada 2015.

Od kako sedim, od kako starim





Branislav Crnčević


Od kako sedim, od kako starim, 
Ja se ne divim svakom voću, 
više reči i više stvari, 
koje ne želim, neg' koje hoću.

A ti me vraćaš na stare staze, 
ja zbog tebe zemljom hodam, 
i puštam da me dani gaze, 
i prljava me nosi voda.

I puštam da mi vidaš rane, 
svaka je teška i duboka, 
a istina me uvek gane, 
oslepeo bi bez tvoga oka.

Od kako sedim od kako sivim, 
ne stižem da se molim i kajem, 
u tvojoj ruci moja živi, 
u tvome srcu moje traje.


Ti gledaš moje brodolome,
potonuo bih bez tvoje duše, 
i ne dam da me u tebi lome, 
i ne dam da me u tebi ruše.

Odrobovao sam sve slobode, 
i bio žrtva mržnje svake, 
i ne dam da me iz tebe vode, 
u brodolomce i ludake.

A kada počnu košmarne zime, 
ako se spoji decembar s majem, 
šapni u sebi moje ime, 
i ja ću znati da još trajem.

Od kako sedim od kako sivim, 
ne stižem da se molim i kajem, 
u tvojoj ruci moja živi, 
u tvome srcu moje traje.


Nema komentara: