♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

30. listopada 2015.

Sunflowers



"Tko sam ne gori ljubavlju, 
ne može ljubavlju zapaliti drugoga."

Sveti Augustin




Od rođendana do rođendana







"Ono najbolje i najljepše 
ne može se vidjeti,
 pa čak ni dotaknuti.
 To se mora osjetiti srcem."

Helen Keller



Ljubav je 
sposobnost jednog čovjeka da daje,
 ne osvrćući se koliko dobiva nazad.
 Najznačajniji i najmudriji dio jezika 
kojim svijet govori 

koji svi ljudi na
zemlji mogu razumjeti
 u svojim srcima, 
nešto starije i od ljudi,
 a što ipak svaki put istom snagom izbija 
bilo gdje kad se sretnu dva pogleda."

Paulo Coelho


"Tajne su kao djevice, 
s njima se mora nježno... 
Bilo bi tako slatko naprosto im strgnuti
 bluzicu,
 a opet,
 čarolija je potpuna tek ako ih pustiš
 da se otkriju same."


Đorđe Balašević



"Tako često u tišini
 dok razmišljam danas o tebi, 
nešto mi se samo čini,
 il' 
bojim se da to priznam sebi..."

Đorđe Balašević




"Kada sam zaista počeo voljeti sebe 

oslobodio sam se svega što nije bilo zdravo 
za mene:
 od hrane, ljudi, stvari, situacija 
i svega ostalog što me je vuklo ka dnu
 a dalje od mene samoga.
 U početku sam to zvao
 "zdravi egoizam",
 ali 
danas znam 
da je to
 LJUBAV PREMA SAMOME SEBI."


Charlie Chaplin





"Ona je moj razlog,
 u stvari,
 moja mala unikatna dragocjenost
 u
 zalagaonici ovog ludila..."


Đorđe Balašević



 Nijedna ko moja dođoška