♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

31. prosinca 2018.

Ova godina je na izmaku. Vrijeme je da se sve loše zaključa i ostavi iza leđa, a da se otvore vrata za nova svitanja koja dolaze ღϠ Lily ₡ღ




Volim kada su ljudi oko mene srećni i zadovoljni i ispunjeni, 
a kada sam ja bar malo "kriva" za to.
Volim da kažem šta mislim i osjećam. 
Volim da volim. Volim poeziju, književnost, knjige ,svoj poetski blog

mnoštvo drugih stvari
Volim odnose lišene svake matematike,
 moja jedina mjera je mjera srca.
Volim mirise koji me podsjećaju na sretne životne trenutke, one koji ostaju duboko utisnuti u
 "kori moga mozga zaduženoj za pamćenje mirisa " 
i
 bude uspomene na proživljene srećne i nezaboravne trenutke. 

Loše mirise nastojim da zaboravim i ne osvrćem se za njih. Imam u vidu Hipokrata ( IV vijek p.n.e.)
  i njegovu tezu o mozgu :
 "Ljudi bi trebalo da znaju da iz mozga dolazi radost, uživanje, smijeh , 
kao i tuga, žalost, očaj i jadikovanje. 
Da na ovaj način, stičemo mudrost i znanje,
možemo da vidimo i čujemo, 
znamo šta je nepošteno i šta je fer, 
šta je loše i šta dobro, 
šta je slatko, a šta neukusno ... 
I iz istog organa dolazi ljutnja i bijes,
 strahovi i napadi panike... 
Sve ove stvari kreću iz mozga.
Ja verujem da mozak ima najveću moć nad čovjekom." 
Treba se kloniti, loših misli i emocija. 
ako ni zbog koga drugog
 a 
onda 
radi sebe.

ღϠ Lily ₡ღ

Nema komentara: