♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

13. siječnja 2014.

Goran Tadić





Sve će to, mila moja, 
neko, umesto mene,
 doreći, dopisati, domilovati, 
doljubiti.
 Prepusti se,
 ne varaj ga uspomenom na mene. 
Ne dopusti da ti draže od njegovih reči i milovanja,
 budu moje
 neizgovorene reči i izostali dodiri. 
Ne dopusti da te moji propušteni poljupci prate kao kletva. 
Prepusti se mudrijim rečima,
 nežnijem milovanju, vrelijim poljupcima
 i ako ne budu takvi.
 Jednom ćeš morati da se prepustiš i nadoknadiš ono što si sa mnom propustila.
 Zavoli ga i nemoj da kriješ to od njega, 
jer će zauvek sve ostati nedorečeno,
 nedopisano, nedomilovano i nedoljubljeno.

 Ne smeš dopustiti da prođeš kao ja.
 Zaboravi, mila moja, ima ko da pamti.