♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

13. siječnja 2014.

Tvoj Neko ♥

Ja još iste pesme pevam,
 ja još iste snove snevam 
iz ničega smeh još stvoriti znam.
Na kraju svake pesme ipak ostajem sam


 i 
uvek čujem kako šumi more iz daljina..




Bolje je pobijediti sebe,
nego
osvojiti hiljadu bitaka.
Tek u tom slučaju je pobjeda u potpunosti vaša.
I niko vam je ne može oduzeti. 
Ni anđeli, ni demoni. 
Ni raj, ni pakao.
Buda





U nadi ,  da se nikada više neće izgubiti.
 "To je jedina fotografija na kojoj smo zajedno.
 I zato sam je uramio, 
još onda, da je čuvam.
 Iz nekih važnih razloga ne mogu je okačiti,
 a iz nekih malih ne mogu je 
otkačiti i iscepati ih 
na sitne 
komadiće.
 I tako je tu, u ladici, ni tamo ni 'vamo."

Đ.Balašević





Dvije stvari u životu uvijek me ostave bez teksta: 
inteligencija kod životinja 

glupost kod ljudi.

~*~

Neke životinje imaju ljudske osobine - ostale volim

~*~

U današnjem svijetu ostaju nam samo dvije mogućnosti: 
prilagođavanje
 ili
 vlastita žrtva


M.Selimović 

~*~
Nikad nije kasno napustiti predrasude 


H.D.Toro








Pokatkad verujem da ništa nema smisla. 
Na jednoj malenoj planeti, 
koja juri prema ničemu već milionima godina,
rađamo se u boli,
rastemo, 
borimo se, 
razbolijevamo se, 
patimo, 
drugima nanosimo bol, 
vičemo,
 umiremo,
 umiru i drugi se rađaju
da bi počeli ponovo beskorisnu komediju.
Da li je cijeli naš život niz anonimnih krikova
 u
 pustinji indiferentnih zvijezda

E.Sabato





~*~


Još miriše na rana jutra kad kroz prozor uđu mirisi pokošene trave marširajući u strojevima

Otimaju se potrošeni sati očajno od vremena a ti nosiš nešto moje
i u ovom svijetu koji više ne zna što bi sam sa sobom.


Ti si još uvijek ono nešto se isplati imati.


ŽELJKO KRZNARIĆ




Tvojaje sreća
samo tvoja stvar,
al zato tuga
 to na moj račun ide...



Preslušao sam «sekretaricu», 
tri zadnje poruke bile su bez reči,
no, neke glasove i ne moram čuti da bi ih prepoznao...

Laku noc, 
Ti Mala Breskvo,
kako si samo mogla da pomisliš da te neću otkriti po načinu 
na koji zadržavaš 
dah? 
Mirno spavaj, 
moja mila,
sanjaj da si perce na krilu galeba 
skitnice
 kog praskozorje zatice nadomak obala Biseva... 

Ja sam inače sasvim OK, 
ako si to htela da saznaš?

Tvoj Neko ♥





" Moć vam je potrebna 

samo ako želite nekog da povredite, 

za sve ostalo vam je dovoljna ljubav "